Millaista on työskennellä ns. Contact Centerissä? Millaisia tilanteita tulee eteen chat-asiakaspalvelussa? Kuka soittaa keskellä yötä (ja miksi)? Miten vaikuttaa omaan työpäivään äärimmäisen äkäinen asiakas? Kuinka pysyä itse ruodussa ja olla "rageematta"?
Asiakaspalvelija äänessä -blogi
Moment Group haluaa antaa omalle 200 hengen Moment Maker -yhteisölle mahdollisuuden kertoa omasta työstään – sen sekä hyvistä että vaikeista puolista. Viime viikolla perustettu Asiakaspalvelija äänessä -blogi löytyy täältä >>
Kommentteja ja ehdotuksia tuleviin blogi-sisältöihin saa vapaasti lähettää! Laita ehdotuksia vaikka suoraan blogin kommenttikenttään. Toistaiseksi blogipostauksia on pari, mutta lisää on tulossa viikoittain. Toivottavasti aihe kiinnostaa - meitä se ainakin kiinnostaa, 24/7 😉
Avoimia työpaikkoja neljällä paikkakunnalla
Oletko vailla työtä tai onko tuttusi? Meillä on tarjota mielenkiintoisia ja monipuolisia asiakaspalvelutöitä neljällä paikkakunnalla:
- Tampereella
- Pieksämäellä
- Iisalmessa
- Fuengirolassa (Espanja)
Lisäksi myyntipäällikköä haetaan Tampere/Espoo toimipisteeseen.
Meillä on hyvä pöhinä päällä - toivottavasti myös sinulla 🙂
Moment Group Oy on vuonna 2017 perustettu asiantuntijayritys, joka tarjoaa yrityksille ja julkiselle sektorille laadukkaita ja monipuolisia Contact Center -palveluja. Yrityksen ydinajatuksena on tuottaa asiakkailleen tuloksellisia kohtaamisia ihmiseltä ihmiselle. Yritys työllistää yli 250 asiakaspalveluosaajaa Tampereella, Espoossa, Iisalmessa, Pieksämäellä ja Fuengirolassa Espanjassa.
- 250+ omaa työntekijää (ei vuokratyöntekijöitä)
- 500+ yritysasiakasta
- 24/7-palvelua ihmiseltä ihmiselle
- 4 000 000+ kohtaamista vuodessa
- 8 Me liikevaihto
- 1989 lähtien toimialalla