Chat-palvelu B2B-asiakkaille. Asiakkaiden käytännön kokemuksia >>

Chat-palvelu on useimmille meistä tuttu kuluttajan näkövinkkelistä katsottuna. Viimeksi eilen illalla käytin pankin chat-palvelua, kello taisi jälkeen 20:00. Ja hyvin pelitti. Niin kiireessä en ollut, että aavistuksen hidas keskustelun "käynnistyminen" olisi haitannut asiakaskokemusta. Pääasia, että sain vastauksen pankin verkkosivuja koskevaan kysymykseen ja olin mielissäni, että asiallisesti edennyt keskustelu päätettiin hymiöön – luonnollisesti siksi, koska minäkin irrottelin ja heitin hymyn pankkitädin näytölle.  Asiani ei ollut niin iso, että olisin vaivautunut soittamaan (en edes tiedä päivystääkö pankin asiakaspalvelupuhelin tuohon kellonlyömään).

Chat rokkasi tässä tilanteessa kuin Rollarit parhaimmillaan – 40 vuotta sitten.

Chat B2B-asiakkaille

Minkälaisia kokemuksia sinulla on yrityksen edustajana chat-palvelun käytöstä? Onko tullut kysyttyä tarjousta chatin kautta? Tilattua uutta komponenttia? Kysyttyä asiantuntijan mielipidettä?

Chat toimii palveluna myös yrityspuolella yhtälailla kuin kuluttajille tarjottuna nopeana ja näppäränä palvelukanavana. Alla pari Inan asiakkaan huomiota chat-asiakaspalvelun käyttöönoton jälkeen. Jos haluat lukea B2C-asiakkaiden chat-kokemuksia, klikkaa tästä >>

B2B chat-kokemuksia

Tavoite: uudet asiakkaat, kuumat liidit

"Chat-keskusteluja ei tullut paljon, mutta heti alussa saimme kolme yhteydenottoa Ruotsista, jonne emme markkinoi palveluitamme. Jos yksikin näistä liideistä johtaa kauppoihin, on chat-palvelu maksettu vuosiksi eteenpäin! "

Moment Groupin chat-asiakaspalvelua saa 24h niin suomen-, ruotsin kuin englanninkielisenä.

Tavoite: nykyasiakkaiden tilausten vastaanotto, yleinen asiakaspalvelu

"Vastaan on tullut useita tilanteita, jossa vierailja chatissa toivoo keskustelun siirtämistä tutulle chat-myyjälle. Yllätyimme, että myös chatissa kanssakäymisestä voi tulla niin henkilökohtaista, että asiakas haluaa asioida aina saman myyjän kanssa."

 


Onko sinulla jo ajatus mitä kohden teillä chat-palvelulla pyritään, mikä on tavoite? Jos tarvitset sparrausta ja yhteistyökumppania, niin ota ihmeessä yhteyttä! Meiltä saat koko paketin avaimet käteen: sekä chat-ikkuna että ammattitaitoisen chat-asiakaspalvelutiimin 24h.

pasi_toivokoskiLisätietoa ja vastauksia kysymyksiin saat chat-asiantuntijalta
Pasi Toivokoskelta. Soita tai lähetä viestiä:
puh. 050 531 8008
email: pasi.toivokoski@momentgroup.fi

 

Kirjoita vastaus

  • (ei julkaista)

XHTML: Voit käyttää näitä tägejä: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>