OmniKennel- sekä välittää että yhdistää koiran ja omistajan (24/7)

ina_valittaaAjatus lähti työpaikalta. Meillä on konsernissa useampia työntekijöitä, joilla koira jää työvuoron ajaksi yksin kotiin odottamaan isännän tai emännän työvuoron päättymistä. Huoli ja ikävä on sekä koiran omistajalla että luonnollisesti koiralla. Vastuullisina toimijoina päätimme tehdä asialle jotain.

Contact Center palvelee koiraa ja omistajaa 24/7

Miksi tätä ei ole ajateltu aikaisemmin! Paljon puhutaan omnichannel-palveluista, joita myös Inassa on tuotettu vuositolkulla. Termihän tarkoittaa, että ihminen voi ottaa helposti yhteyttä yritykseen sama minkä kanavan (puhelin, sähköposti, chat, some...) kautta ja hän voi tehdä sen mihin kellonaikaan tahansa. Me laajensimme ajattelua laatikon ulkopuolelle; jatkossa tarjoamme  OmniKennel® -palvelua!

Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että omistaja voi ottaa yhteyttä koiraansa meidän välityksellämme - koska tahansa ja mistä tahansa. Sama koskee koiria. Olemme kaikessa hiljaisuudessa kehitelleet ja saaneet valmiiksi Nokian kanssa Luu-Rin ("TulkkiTurre"), joka kykenee tulkitsemaan koiran äännähtelyt (ei ainoastaan haukunnan) ihmiselle ymmärrettävään muotoon. Luu-Ri on tulossa kuluttajien saataville elokuun alussa kuluvaa vuotta. Siihen saakka TulkkiTurre on käytössä ainoastaan Ina Finland Oy:n asiakasneuvojilla.

Testaa heti!

Tuotetta pääsee testaamaan maksutta ainoastaan 1.4.2016. Pyydämme ottamaan yhteyttä välittömästi sähköpostitse asiakaskokemus@ina.fi.

Huom! Palvelun käyttöönotto vaatii koirasi kirjallisen suostumuksen.

Aurinkoisin terveisin,

allekirjoitus_annika

 

 

 


Ina Finland Oy on vuonna 1989 perustettu contact center– ja telemarkkinointialan kotimainen yritys. Vuodesta 2014 lähtien Midas Touch Oy on tytäryhtiönä vahvistanut Inaa — ja Ina Midasta. Contact Centerit löydät Tampereelta, Pieksämäeltä ja Iisalmesta ja toimipisteissä työskentelee yhteensä 200 asiakaspalvelun ammattilaista. Ina palvelee asiakkaita monikanavaisesti 24/7. Tämä tarkoittaa, että meillä on kaikki kanavat käytössä: puhelin, sähköposti ja netti. Inalla ja Midaksella on yli 400 yritysasiakasta, joista suuri osa on pitkäaikaisia kumppaneita. Inan palveluilla on ISO 9001 -laatusertifikaatti.

fb.jpg twitter.jpg Linkedin.jpg Instagram_logo_32x32.png logo_32x32.png

 

Kirjoita vastaus

  • (ei julkaista)

XHTML: Voit käyttää näitä tägejä: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>