Tule töihin Tampereelle! Hae asiakaspalvelukeskuksen esimieheksi viimeistään 18.1.

Ina Finland Oy — rekrytointi ina_monikavaisuus

Ina Finland Oy tarjoaa asiakaspalvelua 24/7. Hoidamme sekä sisään että ulospäin suuntautuvia asiakaskontakteja. Olemme 25 vuotta toiminut CallCenter-yritys Tampereen Klingendahlissa ja osa kansainvälistä Mica Solutions Oy -konsernia. Meillä on ISO 9001 -laatusertifikaatti huippulaadun takeena ja kaikki Ina Finland Oy:n palvelut tuotetaan kotimaisella ammattitaidolla vastaamaan asiakkaidemme vaativiakin toimeksiantoja.

Avoin työpaikka — Asiakaspalvelukeskuksen esimies

aspapaiva_yleiskuva

Haemme asiakaspalvelukeskukseemme esimiestä, jonka tehtäviin kuuluu mm. henkilöstöasioiden hoitamista, työvuorosuunnittelua, rekrytointiprosessin hoitamista ja kouluttamista. Olet osana asiakaspalvelutiimiämme ja osallistut myös asiakaskontaktien hoitamiseen.

Odotamme

  • aikaisempaa kokemusta esimiestehtävistä
  • henkilöstöasioiden osaamista
  • asiakaspalveluhenkisyyttä ja myynnillistä otetta
  • positiivista ja hyvää asennetta
  • tietoteknistä perusosaamista (esim. Excel)

Ina tarjoaa työnantajana kahvio

  • työpaikan viihtyisissä työtiloissa Tampereen Klingendahlissa
  • nykyaikaiset työvälineet ja hyvät työsuhde-edut

Haku viimeistään 18. tammikuuta

Kun haluat työskennellä kiinnostavalla ja nopeasti kehittyvällä CallCenter -alalla, laita hakemuksesi ja ansioluettelosi mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 18.1.2015 osoitteeseen taina.milan@ina.fi.

 


Lisätietoja

Taina Milán nimitys_taina_milan
Asiakaspalvelu- ja HR -johtaja
Puh. 0400 414 802
taina.milan@ina.fi

Ina Finland Oy 

Puh. 010 400 6000 (vaihde)

monikanavaisuus

 

 

 

Ina Finland on myös SoMessa: Facebook Twitter LinkedIn

Ina Finland Oy on vuonna 1989 perustettu contact center- ja telemarkkinointialan yritys. Kasvatimme osaamistamme ostamalla syyskuussa 2014 Midas Touch Oy:n koko osakekannan. Contact Center toimipisteet sijaitsevat Tampereella, Pieksämäellä ja Iisalmessa, joissa työskentelee yhteensä 200 asiakaspalvelun ammattilaista. Ina palvelee asiakkaitaan monikanavaisesti 24/7. Tämä tarkoittaa viestintää soittamalla, tekstiviesteillä, sähköpostitse ja internetissä. Uusi, voimakkaasti kasvava palvelu Asiakaspalvelu-Chat sekä parantaa asiakastyytyväisyyttä että lisää myyntiä. Inalla ja Midaksella on yli 400 yritysasiakasta, joista suuri osa on pitkäaikaisia kumppaneita. Inan palveluilla on ISO 9001 -laatusertifikaatti.

 

Kirjoita vastaus

  • (ei julkaista)

XHTML: Voit käyttää näitä tägejä: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>