Suomen Tilaajavastuun rinnalla jo yli kolme vuotta

Pitkäaikainen kumppanuus on molempien etu

Asiakasmäärien nopean kasvun myötä Suomen Tilaajavastuu Oy:ssä myös asiakaspalvelun työmäärä kasvoin nopeasti. Tästä syystä lokakuussa 2011 Tilaajavastuu lisäsi yhteistyötä Ina Finland Oy:n kanssa. Asiakaspalvelun laadun ja vasteajan haluttiin pysyvän tasaisena vaikka asiakasmäärät kasvoivat. Luontevaa oli lopulta kesällä 2012 siirtää suurin osa asiakaspalvelusta Ina Finlandiin.

Yhteistyö Inan kanssa on ollut kriittinen menestystekijä Suomen Tilaajavastuu Oy:n kasvutarinassa. Toimitusjohtaja Lars Albäck kommentoi yhteistyötä Inan kanssa:

Yhteistyön alkaessa suurin epävarmuus oli, kuinka Inan asiakaspalvelijat pysyvät ajantasalla tilaajavastuulain muutoksissa ja kuinka he pystyvät reagoimaan muuttuviin tarpeisiimme ilman, että asiakaspalvelun laatu ja vasteaika kärsii. Positiivista oli Inan asiakaspalveluhenkilökunnan nopea ja jatkuva oppiminen sekä nopea reagointi muuttuviin tarpeisiimme.

Inan kumppanina saatte tiimiinne

  • osaavan ja motivoituneen 200 hengen ammattilaistiimin
  • Call Centerit Tampereella, Pieksämäellä ja Iisalmessa
  • 25 vuoden kokemuksen asiakaspalvelusta
  • halun onnistua ja kehittyä teidän rinnalla
  • teknisen varmuuden ja kahdennetut verkkoyhteydet
  • ISO 9001 -laatusertifikaatin takeen työn hyvästä laadusta

————————

uusisuomi_b2b_noppa

Tarvitsetteko lisävoimaa teidän yrityksenne kasvussa?
Katso Ina Finlandin menestystarinat tästä ja kaikki CallCenter -palvelut tästä.
Ota yhteyttä. Meillä on välineet ja henkilöstöresurssit asiakaspalvelun ulkoistamiseen.

Puh. 010 400 6001 (24h)SuomalPalvelua_Sin_rgb myynti@ina.fi

Ina Finland Oy
Pyhäjärvenkatu 5 A, 2.kerros
33200 Tampere

Kirjoita vastaus

  • (ei julkaista)

XHTML: Voit käyttää näitä tägejä: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>