"Meillä on kato mobiilivaihde eikä sitä voi ulkoistaa". No höpö höpö.

Mobiilivaihde ei poista sitä tosiasiaa, että aina tarvitaan ihminen vastaamaan puheluihin.

On ihan sama onko käytössä mobiilivaihde tai ei minkäänlaista vaihdetta, kun kontaktit ulkoistetaan Inan hoidettavaksi. Puheluiden siirto on tehty helpoksi. Mitä se sitten käytännössä tarkoittaa? Soita 010 400 6001. Kerro meille perustiedot yrityksestänne niin me kerromme miten parhaiten voimme palvella. Vai haluatteko ehkä mieluummin säästää ja hoitaa tulevat kontaktit ihan itse?

Kuka teillä vastaa asiakkaiden tai yrityskontakteihin palavereiden aikana? Entä ne loputtomat puhelinmyyjiltä tulevat soitot? Miltä tuntuu ajatus, että Ina toimisi suodattimena ja Ina Finlandin asiakaspalvelijat vastavat puolestanne ei-ehkä-niin-kiireellisiin puheluihin ja saatte näin aikaa keskittyä työntekoon? Kuka hoitaa kesäloman aikana asiakaspalvelun? Sairasloman ajan olisi tietysti aika kätevä kääntää puhelut sellaiseen asiakaspalveluun, jossa vastataan aina. Vaan onko tuo nyt isokaan juttu, jos ei ehdi jokaiseen puheluun vastaamaan - luultavasti kyse on kuitenkin ihan pienestä kaupasta, joka sujahti kilpailijalle!

Inassa on valmius hoitaa yhteydenotot 24/7. Toisin sanoen aina.

Näennäinen säästö voi tulla kalliiksi.

Help desk palvelut 24/7

Säästä ja ulkoista puhelinvaihde.

Inan henkilökunta auttaa mielellään parantamaan yrityksenne tavoitettavuutta. Vai onko joitakin yhteydenottoja jotka voidaan mielestänne jättää hoitamatta?

Kysy lisää helpdesk -palveluistamme.

 

Kirjoita vastaus

  • (ei julkaista)

XHTML: Voit käyttää näitä tägejä: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>