Ville Tolvanen: Asiakasvallankumous!

Asiakaspalvelun arvoa ei tunnuta oikein ymmärrettävän Suomessa. Usein unohtuu, että monessa isossakin investoinnissa juuri kohtaamiset asiakaspalvelussa kanavasta riippumatta muodostavat tärkeimmän kohtaamisen tuotteen ohella yrityksen brändin kanssa. Miltä tuntuu mersukuskin kohtaaminen Vehon kanssa kun auto jättää tienpäälle? Miten koskettaa asiointi perheen terveysasioissa tai miltä maistuu keskustelu jokapäiväisen kahvitoimittajan kanssa á la Paulig?

Hyvä palvelu on ennen kaikkea mahdollisuus vahvistaa asiakassuhdetta, myydä lisää tai ristiin palvelemalla entistäkin paremmin.

Kysy Asiakkaalta

Aloitetaanko asiakasvallankumous? Kysytään rohkeasti asiakkaalta mitä kaikkea voisimme heille tarjota ja ryhdytään myymään ja neuvomaan suoraan asiakaspalvelun kautta? Otetaan verkko haltuun laitteesta riippumatta ja luodaan tilanteista unohtumattomia hetkiä. Asiakaspalvelu on pelkkiä tekemättömiä paikkoja ja mahdollisuuksia täynnä. Rohkeimmat miettivät asiansa aivan uusiksi ja luovat kohtaamisistaan arvoa arvaamatonta.

#Kohtaamisia17-seminaari

Puhun asiakaskokemusten ja –palvelun tulevaisuudesta #Kohtaamisia17-seminaarissa 16.5. 2017

Ville Tolvanen
tel. +358 50 3100642
ville.tolvanen@romeadvisors.com

Lue lyhentämätön blogiteksti Moment Groupin verkkosivuilta >>

Moment Group Oy on vuonna 2017 perustettu asiantuntijayritys, joka tarjoaa yrityksille ja julkiselle sektorille laadukkaita ja monipuolisia Contact Center -palveluja. Yrityksen ydinajatuksena on tuottaa asiakkailleen tuloksellisia kohtaamisia ihmiseltä ihmiselle. Yritys työllistää yli 250 asiakaspalveluosaajaa Tampereella, Espoossa, Iisalmessa, Pieksämäellä ja Fuengirolassa Espanjassa.

  • 250+ omaa työntekijää (ei vuokratyöntekijöitä)
  • 500+ yritysasiakasta
  • 24/7-palvelua ihmiseltä ihmiselle
  • 4 000 000+ kohtaamista vuodessa
  • 8 Me liikevaihto
  • 1989 lähtien toimialalla

Kirjoita vastaus

  • (ei julkaista)

XHTML: Voit käyttää näitä tägejä: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>