Miten asiakaspalvelun laatua mitataan?

Onko asiakaspalvelun laadun mittaristo nopeutta ja oikeellisuutta? Tietenkin. Mutta asiakaspalvelun laatu on paljon muutakin.

Pia Pursiainen on Moment Group Oy:n CEO ja Tuloksellisten Kohtaamisten puolestapuhuja. Ainutkertaisia hetkiä syntyy asiakaspalvelussa kaiken aikaa. Ainutkertaisuus voi olla positiivinen tai negatiivinen. Miten varmistaa, että kohtaamisesta jää hyvä muistijälki?

Asiakaspalvelun laadun mittaamisen kolme tasoa

Pursiainen näkee, että asiakaspalvelun laatua voidaan mitata kolmessa eri tasossa

  1. Tekninen laadun mittaaminen
  2. Spirit, henki jolla palvelua annetaan
  3. Datan saatavuuden helppous

"Kun jokaiseen edellä mainittuun kolmeen laadun tasoon kiinnitetään huomiota, niitä seurataan ja tekemistä kehitetään objektiivisesti saadun datan pohjalta, ollaan askel kerrallaan lähempänä erinomaista asiakaskokemusta", Pia kertoo.

Lue koko Asiakaspalvelun laadun mittaaminen -blogiteksti Moment Groupin verkkosivuilta >>
Pursiaisen aiemmin julkaistu Laatujärjestelmää ruotiva blogipostaus luettavissa tästä >> 

Moment Group Oy on vuonna 2017 perustettu asiantuntijayritys, joka tarjoaa yrityksille ja julkiselle sektorille laadukkaita ja monipuolisia Contact Center -palveluja. Yrityksen ydinajatuksena on tuottaa asiakkailleen tuloksellisia kohtaamisia ihmiseltä ihmiselle. Yritys työllistää yli 250 asiakaspalveluosaajaa Tampereella, Espoossa, Iisalmessa, Pieksämäellä ja Fuengirolassa Espanjassa.

  • 250+ omaa työntekijää (ei vuokratyöntekijöitä)
  • 500+ yritysasiakasta
  • 24/7-palvelua ihmiseltä ihmiselle
  • 4 000 000+ kohtaamista vuodessa
  • 8 Me liikevaihto
  • 1989 lähtien toimialalla

Kirjoita vastaus

  • (ei julkaista)

XHTML: Voit käyttää näitä tägejä: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>