Asiakaspalvelua yhteistyössä, Case Keski-Suomen Aluetaksi Oy

keski-suomen-aluetaksi-logo

"Yhtenä merkittävänä tekijänä yhteistyökumppanin valinnassa oli Ina Finlandin ISO 9001 -laatusertifikaatti, joka takaa lyhykäisyydessään mm. sen, että palvelun taso on sitä, mitä asiakkaalle luvataan. Lisäksi Inan aiempi kokemus taksien välittämisestä painoi vaakakupissa kumppania valittaessa", näin kertoo Keski-Suomen Aluetaksin toimitusjohtaja Arto Noronen.

Arkisin ne puhelut, joihin Jyväskylässä ei ehditä vastata siirtyvät automaattisesti Inan asiakasneuvojille. Digital Dispatchin tilausjärjestelmä mahdollistaa saumattoman tilausvälitystoiminnan kahdesta eri tilauskeskuksesta.

Illat, yöt ja viikonloput hoituvat taksitilausten osalta 100%:sti Inan asiakaspalvelukeskuksessa.

Tasalaatuista asiakaspalvelua

Tampereen Klingendahlissa palvellaan asiakkaita 24/7.

Tampereen toimistolla palvellaan asiakkaita 24/7.

Taksia tilaavan asiakkaan ei tule huomata, että tilaus ohjautuu ”oman väen” ulkopuolelle. Taksi tulee saada helposti, nopeasti ja oikean osoitteen lisäksi oikeaan aikaan – vastattiinpa puheluun Tampereen Contact Centerissä tai Jyväskylän Vasarakadulla.

Tätä ihannetilannetta, tasaista laatua, tarjotaan nyt kaikille Keski-Suomen taksiasiakkaille yhteistyössä Aluetaksin omien työntekijöiden ja Inan asiakasneuvojien toimesta.

9 kuntaa ja samoja kadunnimiä

”Meidän tilausnumeroon tulee tilauksia 9 kunnasta ja kaupungista, joissa takseilla on useita eri asemapaikkoja. Vaatii tilausten vastaanottajalta todella tarkkuutta, että tilaus menee oikealle paikkakunnalle välitykseen, koska jokaisessa kunnassa on paljon samoja ja samankaltaisia osoitteita ja paikkoja”, tietää toimitusjohtaja ArtoNoronen kertoa.

Noronen jatkaa: ”Inan tietämys meidän alueista on parantunut koko ajan. Lauran ja Sarin yhteydenpito ollut hyvin tiivistä.”

Tarve asiakaspalvelukumppanille? Ota yhteyttä:

Tiina Jeromaa
myyntipäällikkö
tiina.jeromaa@ina.fi
puh. 044 752 2075

Katso Inan palvelut tästä >>

Ina Finland Oy on vuonna 1989 perustettu contact center– ja telemarkkinointialan kotimainen yritys. Vuodesta 2014 lähtien Midas Touch Oy on tytäryhtiönä vahvistanut Inaa — ja Ina Midasta. Contact Centerit löydät Tampereelta, Pieksämäeltä ja Iisalmesta ja toimipisteissä työskentelee yhteensä 200 asiakaspalvelun ammattilaista. Ina palvelee asiakkaita monikanavaisesti 24/7. Tämä tarkoittaa, että meillä on kaikki kanavat käytössä: puhelin, sähköposti ja netti. Inalla ja Midaksella on noin 500 yritysasiakasta, joista suuri osa on pitkäaikaisia kumppaneita. Inan palveluilla on ISO 9001 -laatusertifikaatti.

Kirjoita vastaus

  • (ei julkaista)

XHTML: Voit käyttää näitä tägejä: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>