"Työtä asiakaspalvelun eteen täydellä sydämellä." Satu Sarriolehto esittäytyy. Lue tästä>>

Satu Sarriolehto kehittää asiakaspalvelun laatua.

Satu Sarriolehto on palannut töihin vanhempainvapaalta.

Satu Sarriolehto on palannut syksyllä vanhempainloman jälkeen takaisin vahvistamaan Ina Finlandin tiimiä. Monille Satu on tuttu ja pidetty Inan yhteyshenkilö jo entuudestaan. Mitä voit kertoa itsestäsi heille, jotka eivät sinua vielä tunne?

”Olen 32-vuotias kansainvälisen kaupan tradenomi. Suurimman osan työurastani olen tehnyt erilaisissa tehtävissä asiakaspalvelun parissa ja asiakaspalvelu onkin aina ollut lähellä sydäntäni. Inalle ja ulkoistetun asiakaspalvelun maailmaan tieni toi alun perin vuonna 2008”, Satu kertoo.

Pieni ja vauhdikas poika pitää huolen siitä, että vapaa-ajalla ei ehdi tylsistyä - pääasiassa aika kuluu perheen kanssa puuhastellessa.

Ura Inassa alkoi opiskeluiden ohella

Contact Center -alalla on tyypillistä, että työtä tehdään osa-aikaisena, opiskeluiden ohella. Tällä tavoin myös Satu aloitti työuran Inassa.

”Tein myös opinnäytetyöni Inalle asiakaspalvelun laatuun ja asiakastyytyväisyyteen liittyen. Siitä lähti innostukseni asiakaspalvelun kehittämiseen, mikä onkin ollut se punainen lanka työssäni vuosien varrella. Olen Inalla ollessani toiminut niin tiiminvetäjänä, esimiehenä kuin asiakasvastaavanakin”, Satu jatkaa.

Asiakaspalvelun laatua seurataan ja kehitetään

Tärkeä osa työpäivää on edelleen asiakasyhteistyö sekä asiakaspalvelun kehittäminen. Lisäksi Satu on tiiviisti mukana asiakaspalvelun operatiivisessa toiminnassa tiiminvetäjien tukena.

”Jatkan myös aikaisemmassa roolissani laatupäällikkönä.  Vastuulleni kuuluu mm. yrityksen laatujärjestelmän sekä laadunhallintaprosessien kehittäminen sekä laatukäsikirjan ylläpito.”

Paras tunne tulee, kun palaset loksahtavat paikoilleen

”Mahtavinta on, kun yhdessä asiakkaan ja asiakaspalvelijoiden kanssa saadaan palvelun kaikki palaset loksahtamaan paikalleen. Niin että asiakas voi hyvillä mielin antaa tärkeän osan yrityksen toiminnasta, asiakaspalvelusta, meidän hoitoomme. Kun lisäksi asiakaspalvelija kokee palvelun omakseen ja tekee työtään täydellä sydämellä, on lopputulos kaikkien kannalta paras mahdollinen”, sanoo Satu ja jatkaa

”On hienoa työskennellä meidän ammattitaitoisen tiimimme kanssa ja olla mukana tekemässä laadukasta palvelua, olipa kyse sitten puhelinvälityksestä tai laajemmasta asiakaspalvelusta.”

Satu kertoo, että on ollut mukava palata taas työn touhuun ja hän odottaa innolla yhteistyötä niin vanhojen kuin uusienkin tuttavuuksien kanssa.


Ina Finland Oy on vuonna 1989 perustettu contact center– ja telemarkkinointialan kotimainen yritys. Vuodesta 2014 lähtien Midas Touch Oy on tytäryhtiönä vahvistanut Inaa — ja Ina Midasta. Contact Centerit löydät Tampereelta, Pieksämäeltä ja Iisalmesta ja toimipisteissä työskentelee yhteensä 200 asiakaspalvelun ammattilaista. Ina palvelee asiakkaita monikanavaisesti 24/7. Tämä tarkoittaa, että meillä on kaikki kanavat käytössä: puhelin, sähköposti ja netti. Inalla ja Midaksella on lähes 500 yritysasiakasta, joista suuri osa on pitkäaikaisia kumppaneita. Inan palveluilla on ISO 9001 -laatusertifikaatti.

Kirjoita vastaus

  • (ei julkaista)

XHTML: Voit käyttää näitä tägejä: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>