"Asiakkaan palvelemisessa asiakasymmärrys on tärkeintä"

Tomi Korpaeuksen, Provad Oy, toteamukseen on helppo yhtyä; asiakkaan ymmärtäminen on avain onnistuneeseen palvelutilanteeseen.

Asiakaspalvelun menestystekijät ina_monikavaisuus

Korpaeus painottaa kolmea asiakaspalvelun menestystekijää: ihmisiä, prosessia ja välineitä.

"– Ihmisten pitää olla asiakaspalveluhenkisiä ja prosessien pitää viimeinkin alkaa palvella asiakkaan sekä heitä palvelevien asiakaspalvelijoiden näkökulmaa. Välineiden, eli teknologian, kehittämistä vaaditaan siihen, että asiakastieto on tarjolla oikealle asiakaspalvelijalle oikeaan aikaan. Näin asiakas saa parempaa palvelua, toisinaan WOW-ilmiönä ja toisinaan asian hoitamisen helppoutena", toteaa Korpaeus ulkoistamiseen keskittyvässä artikkelissa.

Erinomainen palvelu ei synny sattumalta. Eikä se mikä vielä eilen oli kiitettävää palvelua riitä enää huomenna – asiakaskokemukseenkin puree inflaatio!

Voiko ulkoistamalla saada hyvää asiakaspalvelua?

Kyllä voi, mutta sillä edellytyksellä, että  löydetään 1) yhteinen sävel ja kaikella tekemisellä on 2) tavoite ja se on 3) tiedossa niin ulkoistajalla kuin palvelun tuottajalla. Ja vielä Tomin lisäyksellä:

"– On tärkeää, että ulkoistuskumppanilla perusasiat, kuten työolosuhteet, edut ja palkat ovat kunnossa. Kaikki hyvä lähtee työntekijöiden tyytyväisyydestä."

Ulkoistamiskumppani 24/7-asiakaspalvelussa

Ina Finlandin löydät Tampereen Klingendahlista.

Ina Finlandin löydät Tampereen Klingendahlista

Kertokaa meille mitä odotuksia teillä omalle asiakaspalvelullenne on. Yhteistyöllä saadaan vapautettua teille lisää aikaa keskittyä omaan ydintekemiseen ja me lupaamme pitää asiakkaistanne huolta.

 

Tiina Jeromaa
myyntipäällikkö
puh. 044 75 220 75
tiina.jeromaa@ina.fi

Pasi Toivokoski
chat-asiantuntija, tuotepäällikkö
Puh. 050 531 8008
pasi.toivokoski@ina.fi

* Koko artikkeli on luettavissa tästä >>
* Inalla on käytössä Provad Oy:n monikanavaisen asiakaspalvelun älykäs ICC-järjestelmä.

Ina Finland Oy on vuonna 1989 perustettu contact center– ja telemarkkinointialan kotimainen yritys. Vuodesta 2014 lähtien Midas Touch Oy on tytäryhtiönä vahvistanut Inaa — ja Ina Midasta. Contact Centerit löydät Tampereelta, Pieksämäeltä ja Iisalmesta ja toimipisteissä työskentelee yhteensä 200 asiakaspalvelun ammattilaista. Ina palvelee asiakkaita monikanavaisesti 24/7. Tämä tarkoittaa, että meillä on kaikki kanavat käytössä: puhelin, sähköposti ja netti. Inalla ja Midaksella on yli 400 yritysasiakasta, joista suuri osa on pitkäaikaisia kumppaneita. Inan palveluilla on ISO 9001 -laatusertifikaatti.

Kirjoita vastaus

  • (ei julkaista)

XHTML: Voit käyttää näitä tägejä: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>