Asiakasneuvojalle työtä Tampereella. Lue lisää tästä >>

Syksy 2016 on uusia mahdollisuuksia täynnä – tiesitkös sitä! Yksi mahdollisuus on liittyä Inan kasvavaan asiakasneuvojien joukkoon joko vakituisella tai määräaikaisella työsopimuksella. Tarjolla on monipuolista asiakaspalvelutyötä ja työsuhde alkaa heti tai sopimuksen mukaan.

Inassa vastataan kumppaneiden ja näiden asiakkaiden puheluihin, sähköposteihin ja chat-viesteihin 24 h. Tämä on mielenkiintoinen työ, jossa pääset oppimaan uutta ja kehittymään päivittäin!

Reipas asiakasneuvoja – tervetuloa Inaan!

Puhumme laadukkaan palvelun puolesta. Asiakaskokemukseen panostetaan ja tavoitteena on tuottaa positiivisia onnistumisia jokaisessa asiakaskontaktissa. Tehtävä on haastava (ja palkitseva!) – oletko sinä valmis laittamaan itsesi likoon?

Asiakasneuvoja - löytyyhän sinulta

vitual_aula

Tutustu Inan toimitiloihin tästä >>


  • asiakaspalveluhenkisyyttä (hymyä, suuta ja korvia!)
  • suomen, englannin ja ruotsin kielen osaamista
  • joustavuutta työaikojen suhteen (palvelemme 24/7)
  • positiivista energiaa ja reipasta tekemisen meininkiä

Meiltä saat

  • vakituisen tai määräaikaisen työpaikan viihtyisissä työtiloissa (tutustu tästä)
  • mukavat työkaverit ja monipuolisia asiakaspalvelutehtäviä
  • nykyaikaiset työvälineet ja hyvät työsuhde-edut
  • kattavan ja palkallisen perehdytyksen
  • työehtosopimukseen perustuvan kiinteän tuntipalkan
  • lisäksi omaan onnistumiseen perustuvia bonuksia (esim. laatupalkkio)

Haku päättyy 8.9.

Ina kasvaa voimakkaasti ja tarvitsemme nyt sinun työpanostasi. Kerro meille itsestäsi!

Lähetä hakemus ja CV osoitteeseen rekry@ina.fi. Tee se mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 8.9. kello 15:00. Laita viestin aiheeksi "Vakituinen asiakasneuvoja" tai  "Määräaikainen asiakasneuvoja", kumpi elämäntilanteeseesi paremmin sopii.

Lisätietoja

Taina Milán
Puh. 0400 414 802
taina.milan@ina.fi


Ina Finland Oy on vuonna 1989 perustettu contact center– ja telemarkkinointialan kotimainen yritys. Vuodesta 2014 lähtien Midas Touch Oy on tytäryhtiönä vahvistanut Inaa — ja Ina Midasta. Contact Centerit sijaitsevat Tampereella, Pieksämäellä ja Iisalmessa ja toimipisteissä työskentelee yhteensä 200 asiakaspalvelun ammattilaista. Ina palvelee asiakkaita monikanavaisesti 24/7. Tämä tarkoittaa, että meillä on kaikki kanavat käytössä: puhelin, sähköposti ja netti. Inalla ja Midaksella on yli 400 yritysasiakasta, joista suuri osa on pitkäaikaisia kumppaneita. Inan palveluilla on ISO 9001 -laatusertifikaatti.

Kirjoita vastaus

  • (ei julkaista)

XHTML: Voit käyttää näitä tägejä: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>