Kauppahalli24.fi toimittaa ruokaostokset kotiovelle

Säästät sekä vaivaa että rahaa, kun tilaat ruokaostokset suoraan verkosta. Kauppahalli24.fi haluaa helpottaa kuluttajaa arjessa olemalla ruokakauppa, joka toimii verkossa 24/7. Yritys suosii pientuottajia, panostaa ruoan tuoreuteen ja tapa toimia on ekologinen. Asioinnin helppoutta on lisätty verkosivuilla chat-asiakaspalvelulla.

Teea_menestystarina_440.jpg

Teea on yksi chat-tiimiläinen, joka palvelee Kauppahalli24.fi:n asiakkaita.

Chat-palvelu parantaa asiakastyytyväisyyttä

Chat on sekä nopea että helppo palvelukanava ja asiakkaat arvostavat näitä kumpaakin. Verkossa asiakasneuvoja on paikalla vastaamassa heti kuluttajan kysymyksiin. Tästä on hyviä kokemuksia myös Kauppahalli24:ssa.

”Miten teillä voi maksaa?”

Kysymyksen esittämiseen kuluu asiakkaalta muutama sekunti ja vastauksenkin saa siinä samassa.

Kauppahalli24:n ja Ina Finlandin kumppanuus

Kauppahalli24:n chatasiakaspalvelijana toimiminen on huippuhauskaa ja antoisaa! Meillä on aurinkoinen ja osaava ote, ja se näkyy mielestäni kaikissa palveluissamme. Chat mahdollistaa asiakkaillemme helpon ja henkilökohtaisen keinon saada palvelua ja vastauksia mieltä askarruttaviin asioihin tai ongelmatilanteisiin - juuri silloin kun heille parhaiten sopii. Parasta tässä hommassa on vaivattomuus, vuorovaikutus sekä tyytyväiset asiakkaat!"

"Kauppahalli24:n chat-asiakaspalvelutyö on huippuhauskaa ja antoisaa! Meillä on aurinkoinen ja osaava ote, ja se näkyy mielestäni kaikissa palveluissamme. Chat mahdollistaa asiakkaille helpon ja henkilökohtaisen keinon saada palvelua ja vastauksia mieltä askarruttaviin asioihin tai ongelmatilanteisiin - juuri silloin kun heille parhaiten sopii. Parasta tässä hommassa on vaivattomuus, vuorovaikutus sekä tyytyväiset asiakkaat!"

Kauppahalli24 vastaa toimistoaikaan chat-kysymyksiin oman henkilökunnan voimin. Kuluttajapalvelu painottuu kuitenkin usein iltaan ja verkkokauppa päätti laajentaa chatin palveluaikaa arkisin kello 24 saakka. Näin alkoi yhteistyö Ina Finlandin kanssa.

Kauppahalli24:n markkinointi- ja myyntijohtaja Hanna-Kaisa Risku on tyytyväinen yhteistyöhön Inan kanssa:

”Perheen ruokaostokset tehdään usein myöhään illalla, kun lapset ovat jo nukkumassa ja on aikaa rauhoittua arjen kiireiltä. Haluamme olla paikalla auttamassa silloin kun apua tarvitaan. Ina on ollut loistava kumppani chatissa, joustava ja nopea.”

Ina päivystää myös puhelimessa

Chat-asiakaspalvelun lisäksi Inassa vastataan myös Kauppahalli24:n toimituspalvelun puheluihin iltaisin ja lauantaisin. Aina perheiden aikataulut eivät mene suunnitellusti tai kuljettaja saattaa juuttua kolarin ruuhkaan. Silloin tarvitaan pikaisesti puhelinpalvelun apua uusien aikataulujen sumplimisessa.

Entä tulevaisuus? Risku kertoo yhteistyön kehittymisestä ja tulevaisuuden ajatuksista

”Kehitämme yhdessä Inan kanssa jatkuvasti kustannustehokkaampaa ja entistä paremmin palvelevaa kokonaisuutta, jossa asiakas tuntee saavansa aina vastauksen kysymykseensä.”

Lisää menestystarinoita luet täältä >>
Inan yhteistyökumppanit löydät referenssit-sivultamme.

Ina Finland Oy on vuonna 1989 perustettu contact center– ja telemarkkinointialan kotimainen yritys. Vuodesta 2014 lähtien Midas Touch Oy on tytäryhtiönä vahvistanut Inaa — ja Ina Midasta. Contact Centerit löydät Tampereelta, Pieksämäeltä ja Iisalmesta ja toimipisteissä työskentelee yhteensä 200 asiakaspalvelun ammattilaista. Ina palvelee asiakkaita monikanavaisesti 24/7. Tämä tarkoittaa, että meillä on kaikki kanavat käytössä: puhelin, sähköposti ja netti. Inalla ja Midaksella on yli 400 yritysasiakasta, joista suuri osa on pitkäaikaisia kumppaneita. Inan palveluilla on ISO 9001 -laatusertifikaatti.

Kirjoita vastaus

  • (ei julkaista)

XHTML: Voit käyttää näitä tägejä: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>