Asiakaspalvelu vuonna 2016 - lataa maksuton opas tästä >>

OPAS_asiakaspalvelu2016"– Haluamme nostaa nyt asiakaskokemuksen entistä tiukemmin toimintamme keskiöön. Tämä on osa-alue, jolla on aivan olennainen rooli kasvustrategiassamme. Liiketoimintaympäristömme on jatkuvassa murroksessa, ja siksi meidän on oltava oma-aloitteisia vastataksemme nopeasti muutostarpeisiin, korostaa Vauramo.

– Tavoitteenamme on tarjota asiakkaille ainutlaatuinen pohjoismainen kokemus ja entistä laajempi ja kilpailukykyisempi verkosto. Samalla pidämme huolta siitä, että kehitämme systemaattisesti edelleen jo nyt maailmanluokkaa olevaa operatiivista luotettavuuttamme."

Näin kertoo 16. helmikuuta julkaistussa pörssitiedotteessa Finnairin toimitusjohtaja Pekka Vauramo.

Mihin teillä panostetaan?

Asiakaskokemus ei ole enää ihan "uusi musta".  Sana on keikkunut trendinä yritysmaailman aallonharjalla jo pari vuotta eikä loppua näy. Ja hyvä niin! Ilman asiakasta on vaikea pyörittää kannattavaa bisnestä. Väitän, että yritys, joka ei viimeistään nyt aseta asiakkaan saamaa kokemusta tekemisen top-3:een, on pian leikistä ulkona. Valinnan varaa löytyy sekä palveluille että tuotteille. Ellei ihan kotimaasta, niin sitten naapurista tai Atlantin takaa. Valinta on asiakkaan.

Asiakaspalvelu vuonna 2016

Kolme vuotta sitten HDI Nordic teetti tutkimuksen, jonka anti on koottu ja ladattavissa tästä. Ihan järin pieleen eivät visiot asiakaspalvelun tilasta vuonna 2016 menneet; puhelimessa vastaajat toivovat asiakkaan huomioimista ja asiallisuutta, sähköpostissa ja chatissa tärkeintä on palvelun nopeus.

Lataa ja lue "Asiakaspalvelu vuonna 2016" tulokset tästä >>

Asiakaspalveluterveisin,

allekirjoitus_annika

 

 

fb.jpg twitter.jpg Linkedin.jpg Instagram_logo_32x32.png logo_32x32.png


Ina Finland Oy on vuonna 1989 perustettu contact center– ja telemarkkinointialan kotimainen yritys. Vuodesta 2014 lähtien Midas Touch Oy on tytäryhtiönä vahvistanut Inaa — ja Ina Midasta. Contact Centerit löydät Tampereelta, Pieksämäeltä ja Iisalmesta ja toimipisteissä työskentelee yhteensä 200 asiakaspalvelun ammattilaista. Ina palvelee asiakkaita monikanavaisesti 24/7. Tämä tarkoittaa, että meillä on kaikki kanavat käytössä: puhelin, sähköposti ja netti. Inalla ja Midaksella on yli 400 yritysasiakasta, joista suuri osa on pitkäaikaisia kumppaneita. Inan palveluilla on ISO 9001 -laatusertifikaatti.

Kirjoita vastaus

  • (ei julkaista)

XHTML: Voit käyttää näitä tägejä: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>