Vielä ehdit! Chat-asiakasneuvojalle paikka vapaana Tampereella. Hae viimeistään 28.1.

Ina Finland Oy:ssä on Tampereella avoin chat-asiakasneuvojan pesti, jota kannattaa hakea heti!

Luonnistuuko sinulla asioiden hoito kirjoittamalla? Oletko vikkeläsorminen? Saatko ilmaistua asian nopeasti, selkeästi ja ymmärrettävästi? Kestätkö kiirettä? Sujuuko sinulta hyvin suomen lisäksi englanti? Entä ruotsi?

Chat-asiakasneuvoja - tule meille!

Jatkat lukemista, joten ilmeisesti vastasit kaikkiin kysymyksiin kyllä 🙂 Hienoa!
Meillä on päällä positiivinen "ongelma" — uusia asiakkaita tulee ja näiden mukana myös chat-asiakasneuvojien työmäärä kasvaa. Nyt on paikka lisätyövoimalle!

Tiiminvetäjä Riikka.

Tiiminvetäjä Riikka.

Meidän chat-tiimissä on reipas, innostunut ja hyvä henki. Nauru on sallittua, jopa suotavaa. Silti järkevinä olentoina ymmärrämme, että työn jäljessä ei lepsuilla. Hyvään pyritään, mutta priimaa pukkaa tulemaan (tästä diplomina ISO 9001 laatusertifikaatti).

Chat-palvelussa ei "chättäillä"

Ina Finlandiin voi ulkoistaa kaikki asiakaspalvelukanavat ja chat on näistä yksi. Kun puhelimessa voidaan palvella kerralla yhtä asiakasta voi chat-asiakasneuvojalla olla rinnakkain useampi asiakas yhtä aikaa. Palvelu hoidetaan reaaliajassa, joten hoksottimien on oltava kunnossa! Meillä on asiakkaina useita eri toimialan yrityksiä, joiden chat-palvelua hoidamme. Emme "chättäile" vaan jokaisen verkkosivun omistajan kanssa on määritelty etukäteen chat-palvelun tavoite ja tätä maalia kohti chat-neuvoja keskustelua vie. Asiakkaat saattavat olla ostamassa uutta autoa tai kysyä tietoa ikkunoista, joten "kotiläksyt" yrityksistä ja palveluista pitää olla tehtynä, jotta pysyt ohjaksissa. Toki me aina koulutamme jokaiseen uuteen tehtävään, mutta omaakin aktiivisuutta tietojen sisäistämiseen vaaditaan.

Lue lisää chat-palvelusta.

Pähkinänkuoressa:

  • TES:een perustuva kiinteä tuntipalkka + bonuksia
  • palkallinen perehdytys
  • vakityö, onhan sinulla valmius myös vuorotyöhön?
  • hae viimeistään 28.1., mieluiten heti
  • lähetä hakemus rekry@ina.fi, viestiin aiheeksi "Chat-asiakasneuvoja"

Tervetuloa virtuaalikierrokselle

Tampereen Contact Center.

Tampereen Contact Center.

Haluatko kurkata heti miltä meillä Inassa näyttää? Klikkaa tästä.

Aika siistiä, eikö totta? 😉

Anteeksi, mutta mikä Ina?

Etkö ole syystä tai toisesta vielä Inan tuttuja? Klikkaa tästä ja lue meistä lisää.  Jos tunnet, että olet meille se oikea, niin tee se tiettäväksi viimeistään 28. tammikuuta. Vinkkaa myös tutuillesi — jaa artikkeli sosiaalisessa mediassa (nappulat alla).

Toivottavasti nähdään pian!

allekirjoitus_annika

 

 


Ina Finland Oy on vuonna 1989 perustettu contact center– ja telemarkkinointialan yritys. Kasvatimme osaamistamme ostamalla 2014 Midas Touch Oy:n. Contact Center toimipisteet sijaitsevat Tampereella, Pieksämäellä ja Iisalmessa, joissa työskentelee yhteensä 200 asiakaspalvelun ammattilaista. Ina palvelee asiakkaitaan monikanavaisesti 24/7. Tämä tarkoittaa viestintää soittamalla, tekstiviesteillä, sähköpostitse ja internetissä. Uusi, voimakkaasti kasvava palvelu Asiakaspalvelu Chat sekä parantaa asiakastyytyväisyyttä että lisää verkkomyyntiä. Inalla ja Midaksella on yli 400 yritysasiakasta, joista suuri osa on pitkäaikaisia kumppaneita. Inan palveluilla on ISO 9001 -laatusertifikaatti.

Kirjoita vastaus

  • (ei julkaista)

XHTML: Voit käyttää näitä tägejä: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>