"Asiakaskokemus brändin kannalta tärkeämpi kuin tuote tai sen hinta."

hyva_asiakaskokemus_shakki

Suomessa valtion monopoliasemasta nauttivat Alko, VR, Veikkaus, RAY, Posti ja Fintoto. Muiden yrittäjien on elettävä sen tosiasian kanssa, että kilpailua on tänään ja tulee olemaan vielä huomennakin.

Olen ystäväpiirissäni tunnettu "punaisten hintalappujen" metsästäjänä. Rakastan tunnetta, että olen saanut jotain halvemmalla. Tunnustan, että minua saa reippaasti höynäyttää suurella lähtöhinnalla - pääasia, että sitä aleprosenttia ja säästettyjä euroja pääsen mutustelemaan. Alennusprosentti ja "säästö euroissa" saavat minut hyrräämään. Tästäkin sulovileniydestäni huolimatta äänestän jaloillani, jos en saa edes kohtuullista asiakaspalvelua.

Boikotoin silmälasiliikettä, jossa sain pyöriä kuin orpo piru ilman, että kumpikaan myyjistä otti minuun mitään kontaktia. Liikkeessä ei ollut samaan aikaan kuin me kolme. En mene sinne enää ikinä (vaikka saisin kolmet lasit yhden hinnalla).

Pitäkää pumppunne. Ja rillit.

Hyvä asiakaskokemus ei ole sattumaa

Tuurilla ei synny kuin Kummeli-sketsi. Muiden on syytä panostaa asiakaskokemukseen käytännön teoilla, suunnittelemalla ja toteuttamalla. Mitä asiakas tarvitsee? Mikä on riittävästi, muttei liikaa asiakaspalvelua? Tunnetko asiakkaasi?

Lataa tiivis maksuton opas "Hyvä asiakaskokemus ei ole sattumaa". Saat oppaan sähköpostiisi.

Asiakaspalveluterveisin,

allekirjoitus_annika

 

 


Ina Finland Oy on vuonna 1989 perustettu ContactCenter-yritys. Kasvatimme osaamistamme ostamalla 2014 Midas Touch Oy:n koko osakekannan. Contact Center toimipisteet sijaitsevat Tampereella, Pieksämäellä ja Iisalmessa, joissa työskentelee yhteensä 200 asiakaspalvelun ammattilaista. Ina palvelee asiakkaitaan monikanavaisesti 24/7. Tämä tarkoittaa viestintää soittamalla, tekstiviesteillä, sähköpostitse ja internetissä. Uusi, voimakkaasti kasvava palvelu Asiakaspalvelu Chat sekä parantaa asiakastyytyväisyyttä että lisää verkkomyyntiä. Inalla ja Midaksella on yli 400 yritysasiakasta, joista suuri osa on pitkäaikaisia kumppaneita. Inan palveluilla on ISO 9001 -laatusertifikaatti.

Kirjoita vastaus

  • (ei julkaista)

XHTML: Voit käyttää näitä tägejä: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>