Aukioloaikojen merkitys asikaskokemukseen. Katso kyselyn tulokset ja infograafit tästä >>

Asiakas on kunkku! Liput arvottiin ja ne matkaa Pasille Nokialle. Onnea!

Asiakas on kunkku! Liput arvottiin ja ne matkaa Pasille Nokialle. Onnea!

Vapaat aukioloajat saa peukkuja

Ei meitä suomalaisia holhous ja sääntelyt näytä innostavan sen enempää kuin Svenssoneita, Millereitä tai Smirnovejakaan. Kauppojen aukioloaikojen vapauttaminen 1.1.2016 on kyselyymme vastanneiden mielestä selkeästi hyvä uutinen:

75 %  pitää kauppojen aukioloaikojen vapauttamista hyvänä uutisena.

75 % pitää kauppojen aukioloaikojen vapauttamista hyvänä uutisena.

Aukioloajalla merkitystä hyvään asiakaskokemukseen

Palvelun saatavuudella on merkitystä myös asiakaskokemukseen. Näin  vastaajat:

62,5 % vastanneista pitää aukioloaikaa asiakaskokemukseen vaikuttavana tekijänä.

62,5 % vastanneista pitää aukioloaikaa merkityksellisenä hyvään asiakaskokemukseen.

"Heti palvellaan"

Otsikossa on napakin vastaus kysymykseen "Miksi hyvä asiakaskokemus jäi mieleesi". Ei hyvän asiakaskokemuksen tarvitse sen suureellisempi momentum olla. Muita poimittuja kommentteja:

  • Erittäin Ystävällistä, kertovat muista tarjouksista niitä tuputtamatta asiakkaalle??
  • Infopisteessä työntekijä etsi ostotapahtuman vuoden takaa, kun takuukuitti oli kadonnut.
  • Asiakkaan tilanteeseen/ongelmaan halutaan aktiivisesti löytää ratkaisu. Ratkaisu, joka löydetään, hyödyttää yleensä sekä pankkia että asiakasta (win-win) mikä on pitkäjänteisen asiakassuhteen avainasia.
  • Myyjä osasi vastata kysymyksiini eräiden kuulokkeiden eroista ja ominaisuuksista. Hän myös suositteli minulle ominaisuuksiltaan samanlaatuisia mutta edullisempia kuulokkeita ja selkeästi halusi auttaa löytämään parhaiten minulle sopivan tuotteen.
  • Asiakaslähtöistä palvelua, ei valehdeltu eikä yritetty myydä.

Avoinna 24/7 ympäri Suomen

Kivijalkamyymälöihin emme ole jalkautumassa, mutta asiakaspalvelua kaikissa muissa muodoissa tarjoamme käyttöönne kaikkialla Suomessa vuoden jokaisena päivänä ja tuntina. Asiakaspalvelun ulkoistaminen on yritykselle "iso juttu", merkittävä valinta, jota ei tehdä kevyin perustein. Me ymmärrämme tämän ja lupaamme pitää teistä ja asiakkaistanne huolta. Lue lisää palveluista verkkosivuiltamme, klikkaa tästä.

Asiakaspalveluterveisin,

allekirjoitus_annika

 


Ina Finland Oy on vuonna 1989 perustettu ContactCenter-yritys. Kasvatimme osaamistamme ostamalla 2014 Midas Touch Oy:n koko osakekannan. Contact Center toimipisteet sijaitsevat Tampereella, Pieksämäellä ja Iisalmessa, joissa työskentelee yhteensä 200 asiakaspalvelun ammattilaista. Ina palvelee asiakkaitaan monikanavaisesti 24/7. Tämä tarkoittaa viestintää soittamalla, tekstiviesteillä, sähköpostitse ja internetissä. Uusi, voimakkaasti kasvava palvelu Asiakaspalvelu Chat sekä parantaa asiakastyytyväisyyttä että lisää verkkomyyntiä. Inalla ja Midaksella on yli 400 yritysasiakasta, joista suuri osa on pitkäaikaisia kumppaneita. Inan palveluilla on ISO 9001 -laatusertifikaatti.

Kirjoita vastaus

  • (ei julkaista)

XHTML: Voit käyttää näitä tägejä: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>