Asiakaskokemus: "Tunsin, että minua kohdeltiin yksilönä."

100 % kyselyymme vastanneista on sitä mieltä, että aukioloaikojen vapauttaminen on hyvä asia ja 66 % pitää aukioloaikaa merkityksellisenä asiakaskokemuksen kannalta.

Viime viikolla avattuun kyselyyn mahtuu vielä osallistujia. Sinun mielipidettäsi kaivataan! Vastaa kyselyyn tästä ja osallistu 2 SM-liigaottelulipun arvontaan.

"Nykyään asiakaspalvelu on lähes ainoa keino kilpailla. Joka alalla. Valtion ja kunnan virastot saisivat skarpata."

Mikä vaikuttaa siihen, että sinä koet saavasi hyvää asiakaspalvelua? Onko se nopeus? Palvelua mihin kellonaikaan tahansa? Yksilöllinen palvelu? Poikkeuksellinen ystävällisyys?

Muutama poiminta tulleista vastauksista:

"Yrittäjällä on tarvittaessa vapaus päättää elinkeinostaan ilman byrokratian ohjausta." (Aukioloaikojen vapauttaminen on hyvä asia)

"Erittäinen iloinen ja positiivinen asiakaspalvelija."

"Henkilökohtainen ote asiakkuuteen, vastasi jopa puheluuni 'No terve Etunimi'. Minulla oli 100% luotto siihen, että hän on tietoinen asioistani ja hoitaa niitä parhaalla mahdollisella tavalla."

"Chat palvelukanavana on ollut yllättävän hyvä. Edelleen paras asiakaspalvelukokemus oli pankkiyhdyshenkilöni, jonka suora matkapuhelinnnumero minulla oli ja hän tiesi tarkalleen aina pankkiasioideni tilan ja asioiden hoitaminen oli hyvin mutkatonta."

Palvelua jo nyt 24/7

Me Inassa tarjoamme yhteistyökumppaneille resurssit, joilla palvelua tuotetaan asiakkaille jopa 24/7. Meidän kauttamme saa asiakaspalvelua käytännössä kaikissa muodoissa (paitsi kasvotusten); puhelimessa, sähköpostissa, chatissa ja somessa. Ja tosiaan — vaikkapa jouluyönä. Kiitos tästä meidän sitoutuneille ja ihanille asiakaspalvelijoillemme!

Hope — Yhdessä & Yhteisesti ry.

Kiitos kaikille blogia seuraaville ja yhteistyökumppaneille kuluneesta vuodesta ja rentouttavaa joulua!

Tänä vuonna muistimme lahjoituksella Hope — Yhdessä ja Yhteisesti ry:n tärkeää toimintaa.

joulukortti2015-ina

Ina Finland Oy on vuonna 1989 perustettu contact center– ja telemarkkinointialan yritys. Kasvatimme osaamistamme ostamalla 2014 Midas Touch Oy:n koko osakekannan. Contact Center toimipisteet sijaitsevat Tampereella, Pieksämäellä ja Iisalmessa, joissa työskentelee yhteensä 200 asiakaspalvelun ammattilaista. Ina palvelee asiakkaitaan monikanavaisesti 24/7. Tämä tarkoittaa viestintää soittamalla, tekstiviesteillä, sähköpostitse ja internetissä. Uusi, voimakkaasti kasvava palvelu Asiakaspalvelu Chat sekä parantaa asiakastyytyväisyyttä että lisää verkkomyyntiä. Inalla ja Midaksella on yli 400 yritysasiakasta, joista suuri osa on pitkäaikaisia kumppaneita. Inan palveluilla on ISO 9001 -laatusertifikaatti.

Kirjoita vastaus

  • (ei julkaista)

XHTML: Voit käyttää näitä tägejä: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>