Aukioloaikojen vapauttamisen puolesta vai vastaan? Vastaa kyselyyn ja voita SM-liigaotteluun liput!

Osallistu kyselyyn tästä >>

Eduskunta on hyväksynyt vähittäiskauppojen sekä parturi- ja kampaamoliikkeiden aukioloaikojen vapauttamisen äänin 145-31. Oletko sinä

Palvelua 24/7.

Palvelua 24/7.

vapauttamisen puolesta vai vastaan?

Kerro mielipiteesi viimeistään 31.12.2015 kello 23.59 ja olet halutessasi mukana kahden lipun arvonnassa jääkiekon SM-liigaotteluun. Kyselyyn voit osallistua myös anonyymisti.
Kyselyn tulokset julkaistaan  blogissa viikolla 1/2016.
Siirry kyselyyn klikkaamalla tästä >>

Ina Finland Oy on vuonna 1989 perustettu contact center– ja telemarkkinointialan yritys. Kasvatimme osaamistamme ostamalla 2014 Midas Touch Oy:n koko osakekannan. Contact Center toimipisteet sijaitsevat Tampereella, Pieksämäellä ja Iisalmessa, joissa työskentelee yhteensä 200 asiakaspalvelun ammattilaista. Ina palvelee asiakkaitaan monikanavaisesti 24/7. Tämä tarkoittaa viestintää soittamalla, tekstiviesteillä, sähköpostitse ja internetissä. Uusi, voimakkaasti kasvava palvelu Asiakaspalvelu Chat sekä parantaa asiakastyytyväisyyttä että lisää verkkomyyntiä. Inalla ja Midaksella on yli 400 yritysasiakasta, joista suuri osa on pitkäaikaisia kumppaneita. Inan palveluilla on ISO 9001 -laatusertifikaatti.

Yksi vastaus to “Aukioloaikojen vapauttamisen puolesta vai vastaan? Vastaa kyselyyn ja voita SM-liigaotteluun liput!”

Kirjoita vastaus

  • (ei julkaista)

XHTML: Voit käyttää näitä tägejä: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>