Verottaja totesi chatin voiman

Chat on nopea ja helppo tapa saada vastaus.

Chat on nopea ja helppo tapa saada vastaus. *)

Oikean kanavan tarjoaminen kuluttajalle takaa tyytyväisen asiakkaan. "Helppoa ja nopeaa, ilman ylimääräistä vaivannäköä." Tätä me (kuluttajat) haluamme ja sitä tarjoaa nyt myös verottaja. Tulokset puhuvat puolestaan. Chat on otettu enemmän kuin ennakkoluulottomasti vastaan. Puhelinpalvelun käyttö on laskenut liki 15 %-yksikköä.

Palveluaika rajoittuu arkipäiviin.

Palveluaika rajoittuu arkipäiviin.

Jospa chat-palvelua olisi saatavissa vielä ilta-aikaankin, niin verottaja olisi asiakaspalvelun kunkku.

Chat ei ole lisäkulu

Oikein toteutettuna chat-palvelu ei suinkaan ole lisäkulu. Ne keskustelut, jotka hoidetaan onnistuneesti maaliin saakka ovat pois sähköposti- tai puhelinliikenteestä. Väitän, että täysin puhelinta ja sähköpostia korvaavaa asiakaspalvelukanavaa ei chatista saada (tai päinvastoin). Asiat vaativat luonteensa ja erityispiirteittensä mukaiset kanavat ja lisäksi meidän kuluttajien tottumuksia on useampaan lähtöön. Kuka tykkää soittaa, kuka hoitaa asiat naputellen.

Chat osaksi monikanavaista asiakaspalvelua

Koostimme maksuttoman pikaoppaan "Chat osaksi asiakaspalvelua", joka on sinunkin käytössäsi. Lataa maksuton opas tästä.

Lisäkysymyksiin vastaamme mielellämme. Kysy sitoumuksetta miten chat-palvelua voidaan hyödyntää juuri teidän yrityksessänne.

Chat and Roll!

allekirjoitus_annika

 

 

*) "Tuloksia: Verokortti verkossa -asiakastuki" -kuva on alunperin julkaistu @SariNeva -twitterissä

Kysy lisää chat-palvelusta:

Chat-asiantuntija
Pasi Toivokoski
puh. 050 531 8008
email. pasi.toivokoski@ina.fi

Myyntipäällikkö
Tiina Jeromaa
puh. 044 75 220 75
email. tiina.jeromaa@ina.fi


Ina Finland Oy on vuonna 1989 perustettu contact center– ja telemarkkinointialan yritys. Kasvatimme osaamistamme ostamalla 2014 Midas Touch Oy:n koko osakekannan. Contact Center toimipisteet sijaitsevat Tampereella, Pieksämäellä ja Iisalmessa, joissa työskentelee yhteensä 200 asiakaspalvelun ammattilaista. Ina palvelee asiakkaitaan monikanavaisesti 24/7. Tämä tarkoittaa viestintää soittamalla, tekstiviesteillä, sähköpostitse ja internetissä. Uusi, voimakkaasti kasvava palvelu Asiakaspalvelu Chat sekä parantaa asiakastyytyväisyyttä että lisää verkkomyyntiä. Inalla ja Midaksella on yli 400 yritysasiakasta, joista suuri osa on pitkäaikaisia kumppaneita. Inan palveluilla on ISO 9001 -laatusertifikaatti.

Kirjoita vastaus

  • (ei julkaista)

XHTML: Voit käyttää näitä tägejä: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>