Konecranes on ottanut Suomessa käyttöön 24/7- vikapalvelunumeron 1.11.2015 alkaen

Yhteistyökumppanimme Konecranes kertoo tänään julkasemassaan lehdistötiedotteessa laajentuneesta palvelusta vikapalvelunumerossa 020 427 7000. Palvelu tuotetaan yhteistyössä Ina Finland Oy:n kanssa.


 

logo_rgb_r_Konecranes

"Konecranes Finland Oy Suomen kunnossapito-liiketoiminta on ottanut 1.11.2015 käyttöön koko Suomen kattavan vikapalvelunumeron 020 427 7000. Numeroon vastataan aina, vuoden jokaisena päivänä ja vuorokauden ajasta riippumatta.

Konecranes Finland Oy Suomen kunnossapito-liiketoiminta on ottanut marraskuun alussa käyttöön koko Suomen kattavan vikapalvelunumeron, jota on jo aiemmin testattu pääosin Etelä-Suomessa. Palvelu toteutetaan yhteystyössä tamperelaisen Call Center -palveluja tarjoavan Ina Finland Oy:n kanssa.

”Uudella valtakunnallisella vikapalvelunumerolla parannamme koko Suomen kattavan kunnossapitomme asiakaspalvelun tasoa entisestään: yö tai päivä, Konecranes vastaa aina. Tämä parantaa tavoitettavuuttamme esimerkiksi vikatilanteissa, ovat kyseessä sitten nostolaitteet, työstökoneet tai trukit”, kertoo Suomen nosturihuollon tuotelinjajohtaja Mika Viro.

Lisätietoja:
Mika Viro, tuotelinjajohtaja, nosturihuolto, Suomi
Sähköposti mika.viro@konecranes.com tai puhelin 020 427 4225

Konecranes on yksi maailman johtavista nostolaitevalmistajista, ja sen asiakkaita ovat muun muassa koneenrakennus- ja prosessiteollisuus, telakat, satamat ja terminaalit. Yritys toimittaa asiakkailleen toimintaa tehostavia nostoratkaisuja ja huoltopalveluita kaikille nosturimerkeille ja työstökoneille. Vuonna 2014 Konecranes-konsernin liikevaihto oli yhteensä 2 011 miljoonaa euroa. Yrityksellä on 12 000 työntekijää ja 600 toimipistettä 48 maassa. Konecranes Oyj:n osake on noteerattu Nasdaq Helsingissä (osakkeen tunnus: KCR1V)."


Ina Finland logo

Ina Finland Oy on vuonna 1989 perustettu contact center– ja telemarkkinointialan yritys. Kasvatimme osaamistamme ostamalla 2014 Midas Touch Oy:n koko osakekannan. Contact Center toimipisteet sijaitsevat Tampereella, Pieksämäellä ja Iisalmessa, joissa työskentelee yhteensä 200 asiakaspalvelun ammattilaista. Ina palvelee asiakkaitaan monikanavaisesti 24/7. Tämä tarkoittaa viestintää soittamalla, tekstiviesteillä, sähköpostitse ja internetissä. Uusi, voimakkaasti kasvava palvelu Asiakaspalvelu Chat sekä parantaa asiakastyytyväisyyttä että lisää verkkomyyntiä. Inalla ja Midaksella on yli 400 yritysasiakasta, joista suuri osa on pitkäaikaisia kumppaneita. Inan palveluilla on ISO 9001 -laatusertifikaatti.

Pia Pursiainen
toimitusjohtaja
Puh. 044 540 0654
pia.pursiainen@ina.fi

Ina Finland on myös somessa: Facebook Twitter LinkedIn

 

Kirjoita vastaus

  • (ei julkaista)

XHTML: Voit käyttää näitä tägejä: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>