"Ajanvarauksen ulkoistaminen vapauttaa resursseja." Lue toimitusjohtaja Pia Pursiainen haastattelu tästä >>

Ajanvaraus on hyvä esimerkki terveydenhuollon henkilöstöresursseja sitovasta toiminnasta. Henkilöstöresursseja vapautuu varsinaiseen työhön, kun ajanvaraustoiminta ulkoistetaan Ina Finland Oy:lle.

Monikanavaisuus lisää asiakastyytyväisyyttä

Ina Finland erottuu perinteisestä Contact Center -palveluja tarjoavasta yrityksestä mm. siinä, että palvelu on monikanavaista.

- Monikanavaisuus tarkoittaa sitä, että hoidamme ulkoistettua viestintää sekä puhelimen, sähköpostin että internetin välityksellä. Puhutaan Omnichannel-palveluista. Asiakaskokemus tutkitusti paranee, kun asiakas saa palvelua helposti ja nopeasti — kanavasta riippumatta. Pystymme integroitumaan asiakkaidemme tukijärjestelmiin ja tuottamaan sieltä merkittävää lisäarvoa henkilökohtaisen palvelun lisäksi. Asiakasyrityksen tai -organisaation palvelukokonaisuus rakennetaan aina yrityskohtaisesti, toimitusjohtaja Pia Pursiainen kertoo.

Ina Finlandin palvelukieliä ovat suomi, ruotsi ja englanti ja palveluaika 24/7.

Osa Inan henkilökunnasta Tampereen konttorilla.

Osa Inan henkilökunnasta Tampereen konttorilla.

Tavoitteena pitkä, luottamuksellinen kumppanuussuhde

Ina Finlandilla on tällä hetkellä asiakkaina noin 250 yritystä ja organisaatiota. Asiakkaiden joukossa on sosiaali- ja terveydenhuoltoalalla toimivia organisaatioita.

- Tarjoamme asiantuntevaa palvelua terveydenhuollon ajanvaraustoimintaan. Olemme esimerkiksi vastanneet jo pitkään puhelimitse tapahtuvista Fimlab Laboratoriot Oy:n ajanvarauksista. Palvelutarjontaamme kuuluvat myös 24/7-tyyppiset valvomo- ja hälytyspalvelut. Esimerkiksi tehokkaita viestintäratkaisuja toiminta- ja aikakriitisiin ympäristöihin terveydenhuoltoon, teollisuuteen ja kaupan alalle tuottavatuottava Ascom Miratel Oy hyödyntää osaamistamme, Pursiainen sanoo.

Ina Finland haluaa olla kiinteä osa asiakasyrityksen tai -organisaation toimintaa. Asiakaspalveluneuvojien koulutus ja perehdyttäminen sekä yhteistyön jatkuva kehittäminen tähtäävät pitkän, luottamuksellisen kumppanuussuhteen rakentamiseen. Yhteydenpito ja ajatusten vaihto asiakkaan kanssa on tiivistä.

Pursiainen huomauttaa, että kaikki asiakaspalveluneuvojat ovat työsuhteessa Ina Finlandiin eli yritys ei käytä vuokratyövoimaa. Työvoiman vaihtuvuus on pientä. Näillä asioilla on olennainen merkitys myös asiakastyytyväisyyteen.

- Laatu ja asioiden oikeellisuus ovat toimintamme peruspilareita. Toimintaamme ohjaa ISO 9001 -laatusertifikaatti.


 

Ina Finland on 26 vuotta alalla toiminut asiakaspalvelukeskus, joka tuottaa korkealaatuisia asiakas- ja asiantuntijapalvelua eri aloilla toimiville yrityksille ja organisaatioille. Toiminta laajeni syksyllä 2014, kun Ina Finland osti Midas Touch Oy:n koko osakekannan. Ina Finland toimii Tampereella ja tytäryhtiö Midas Touch Oy:llä on toimipaikat Pieksämäellä ja Iisalmessa. Yrityksissä työskentelee on noin 200 asiakaspalvelun ammattilaista.

Tarvitsetteko kumppanin asiakaspalvelunne tueksi? Ota yhteyttä!

Toimitusjohtaja Pia Pursiainen

Pia Pursiainen, tj.

Pia Pursiainen
toimitusjohtaja
pia.pursiainen@ina.fi
puh. 044 5400 654

Artikkeli on julkaistu KunnallisSuomi-lehdessä (4/2015).

Kirjoita vastaus

  • (ei julkaista)

XHTML: Voit käyttää näitä tägejä: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>