Töitä. Arbete. Job. Kanske du vill ha en banan varje måndag?

banaani_kasi

Meillä on sinulle töitä. Eikö ole ihanaa!

Sinulla on nyt tuhannen taalan paikka päästä osaksi nuorekasta, positiivista ja omintakaisella huumorilla höystettyä asiakaspalvelutiimiä, jossa työtä tehdään välillä melkoisen reippaaseen tahtiin. Ja sehän on pelkästään positiivinen asia! Päivät kuluvat kuin siivillä. Ja illat. Ja yöt. Me ollaan nääs aina auki. Haittaakse?

Sinulta vaaditaan

  • ymmärrystä mitä hyvä asiakaspalvelu tarkoittaa
  • puhut suomen lisäksi englantia sekä ruotsia
  • haluat tehdä paljon töitä joustavasti, kelloon katsomatta

Ellei ruotsi ja englanti taivu, niin sori, meillä ei ole sinulle nyt töitä. Meidän asiakkaat ovat siinä mielessä vähän erikoisia, että puhuvat välillä kielillä. Pakkohan siihen on meidänkin suostua. Se on tätä "asiakas on aina oikeassa" -meininkiä, tiedätkö?

Sinulle luvataan

Liikuntakerhon järjestämä iltariento. Kaveria ei jätetä - paitsi jos on kiire.

Liikuntakerhon järjestämä iltariento. Kaveria ei jätetä - paitsi jos on kiire.

  • ilmasta kaffia, teetä ja maanantaina banaani
  • sairaan siistit toimistotilat Klingendahlista käyttöösi (on muuten komeet - kato tästä)
  • "kerho" ja "liikuntakerho" järjestävät hengen ja ruumiin ravintoa
  • me koulutamme sinut työhön ja vieläpä maksetaan sinulle siitä 
  • työehtosopimuksen mukaisen tuntipalkan ja kk-bonarit (jos oot hyvä)
  • mahdollisuus edetä vaikka toimitusjohtajaksi asti (kysy Pialta)

Meillä on lupa olla hauskaa töissä, mutta työtä tehdään tosissaan. Ollaan jopa vähän ylpeitä ammattitaidosta ja asiakaskokemuksen parantaminen on meille tooooosi tärkeää.

Soita Inkalle ja kysy lisää tai laita heti ansioluotteloa ja hakemusta tulemaan:

rekry@ina.fi.

Laita aiheeksi: Asiakasneuvoja.

Lisätietoja ma-pe kello 9:00 - 11:00.
Inka Jakkola

asiakaspalvelun esimies (= tykätty pomo)
Puh. 040 570 1552

Ina Finland työpaikkana? Klikkaa ja lue työntekijöiden kokemuksista.


 

Ina Finland Oy on vuonna 1989 perustettu contact center– ja telemarkkinointialan yritys. Kasvatimme osaamistamme ostamalla syyskuussa 2014 Midas Touch Oy:n koko osakekannan. Contact Center toimipisteet sijaitsevat Tampereella, Pieksämäellä ja Iisalmessa, joissa työskentelee yhteensä 200 asiakaspalvelun ammattilaista. Ina palvelee asiakkaitaan monikanavaisesti 24/7. Tämä tarkoittaa viestintää soittamalla, tekstiviesteillä, sähköpostitse ja internetissä. Uusi, voimakkaasti kasvava palvelu Asiakaspalvelu Chat sekä parantaa asiakastyytyväisyyttä että lisää verkkomyyntiä. Inalla ja Midaksella on yli 400 yritysasiakasta, joista suuri osa on pitkäaikaisia kumppaneita. Inan palveluilla on ISO 9001 -laatusertifikaatti.


 

Kirjoita vastaus

  • (ei julkaista)

XHTML: Voit käyttää näitä tägejä: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>