Asiakaskokemuksen 4 (neljä) prinsiipppiä.

naurunaamat

Forrester Researchin mukaan "Customer Satisfaction" on laskussa ja "Customer Experience" huikeassa nousussa. Taitekohta oli v. 2010. Syytä miksi murros tapahtui juuri tuolloin voidaan vain spekuloida. Joka tapauksessa — Tyytyväisyyden sijaan haetaan nyt kokemusta.

Mitä asiakaskokemus sinulle (henkilökohtaisesti) merkitsee? Miten teidän yrityksessä panostetaan asiakaskokemuksen saavuttamisen puolesta? Onko asiakaskokemuksella oikeasti taloudellistakin merkitystä vai onko kyseessä pelkkää hipstereitten jargoniaa?

4 asiakaskokemuksen prinsiippiä  - klikkaa tästä.


 

Ina Finland Oy on vuonna 1989 perustettu contact center– ja telemarkkinointialan yritys. Kasvatimme osaamistamme ostamalla syyskuussa 2014 Midas Touch Oy:n koko osakekannan. Contact Center toimipisteet sijaitsevat Tampereella, Pieksämäellä ja Iisalmessa, joissa työskentelee yhteensä 200 asiakaspalvelun ammattilaista. Ina palvelee asiakkaitaan monikanavaisesti 24/7. Tämä tarkoittaa viestintää soittamalla, tekstiviesteillä, sähköpostitse ja internetissä. Uusi, voimakkaasti kasvava palvelu Asiakaspalvelu Chat sekä parantaa asiakastyytyväisyyttä että lisää verkkomyyntiä. Inalla ja Midaksella on yli 400 yritysasiakasta, joista suuri osa on pitkäaikaisia kumppaneita. Inan palveluilla on ISO 9001 -laatusertifikaatti.

 

Kirjoita vastaus

  • (ei julkaista)

XHTML: Voit käyttää näitä tägejä: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>