"Asiakaspalvelu@yritys.fi sähköpostissa on 1024 käsittelemätöntä viestiä." Kelpaisiko teille ulkopuolisen apu?

uusisuomi_helpSähköposti on siitä näppärä yhteydenottoväline, että se on ilmainen, siitä jää dokumentti talteen, sen voi lähettää koska vain ja siihen voi myös vastata koska vain. Lisäksi lähettäminen onnistuu nopeasti ja helposti. Mitä taas tulee sähköpostiin vastaamiseen...

Kauanko sähköpostivastauksen saaminen saa kestää?

Oikeasti — kauanko mielestäsi sähköpostiin vastaaminen saa kestää? Kerro mielipiteesi tästä (monivalinta, yksi kysymys).

Sähköpostiin ei odoteta vastausta saman tien, mutta harvempi meistä pettyy, jos vastaus napsahtaakin inboxiin nopeasti ja tietenkin sisällöltään kelvollisena. "Pyrimme vastaamaan sähköpostiin vuorokauden sisällä (arkisin)" on tuttu aikamääre usealla asiakaspalvelusivulla. Tämänkin lupauksen pitäminen voi kuitenkin tuottaa tuskaa. Silloin on ehkä mukava huomata, että myös sähköpostitse tapahtuvan asiakaspalvelun voi ulkoistaa. Joko kokonaan tai vain tietyiltä osin.uusisuomi_tikku_ukot

Laadulla, tietenkin.

Sen enempiä pröystäilemättä, voin vinkata, että Ina tekee esimerkiksi Suomen Tilaajavastuulle asiakaspalvelua sähköpostitse(kin). Toimistusjohtaja Lars Albäck on ollut kumppanuuteen tyytyväinen. Lue hänen mietteitään yhteistyöstämme tästä.

Me tarjoamme palveluitamme sekä B2B- että B2C -loppukäyttäjille ja olemme valmiit vastaamaan sähköpostiviesteihin vuoden jokaisena päivänä ja tuntina.

Asiakaspalveluterveisin,

allekirjoitus_annika

Kysy meiltä, kun tarvitsette ripeää ja tasokasta yhteistyökumppania:

Tiina Jeromaa
Puh. 044 75 220 75
tiina.jeromaa@ina.fi

tai

Pasi Toivokoski
Puh. 050 531 8008
pasi.toivokoski@ina.fi

Ina Finland on myös SoMessa: Facebook Twitter LinkedIn


 

Ina Finland Oy on vuonna 1989 perustettu contact center– ja telemarkkinointialan yritys. Kasvatimme osaamistamme ostamalla syyskuussa 2014 Midas Touch Oy:n koko osakekannan. Contact Center toimipisteet sijaitsevat Tampereella, Pieksämäellä ja Iisalmessa, joissa työskentelee yhteensä 200 asiakaspalvelun ammattilaista. Ina palvelee asiakkaitaan monikanavaisesti 24/7. Tämä tarkoittaa viestintää soittamalla, tekstiviesteillä, sähköpostitse ja internetissä. Uusi, voimakkaasti kasvava palveluAsiakaspalvelu Chat sekä parantaa asiakastyytyväisyyttä että lisää verkkomyyntiä. Inalla ja Midaksella onyli 400 yritysasiakasta, joista suuri osa on pitkäaikaisia kumppaneita. Inan palveluilla on ISO 9001 -laatusertifikaatti.

 

Kirjoita vastaus

  • (ei julkaista)

XHTML: Voit käyttää näitä tägejä: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>