"Chat osaksi asiakaspalvelua". Uusi, maksuton opas ladattavissa.

OPAS_chat_osaksiOletko jo tutustunut meidän oppaisiimme? Olemme koonneet sekä tutkimustietoa että oppaita asiakaspalveluun liittyen ja saat ne kaikki käyttöösi maksutta. Yhteystietojen syöttämisen jälkeen avautuu näkymä, josta voit ladata joko yhden tai vaikka kaikki oppaat käyttöösi.

Yhteystietojasi ei jaeta kolmansille osapuolille emmekä myöskään harrasta spämmäystä.

Chat-palvelun käyttöönoton "juut" ja "eit"

Uusin julkaisu on juuri valmistunut. Suosittelemme lukemaan "Chat osaksi asiakaspalvelua" ajatuksella läpi.

  • Mitä on hyvä huomioida chat-palvelussa?
  • Mitä on syytä tehdä ja mitä ei?
  • Miksi tutkimuksen mukaan chat on asiakkaiden mielestä mieluisin yhteydenottokanava?
  • Tavoitteen määrittelyn tärkeys jne.

Tutustu maksuttomiin oppaisiin tästä.

 


Ina Finland Oy on vuonna 1989 perustettu contact center– ja telemarkkinointialan yritys. Kasvatimme osaamistamme ostamalla syyskuussa 2014 Midas Touch Oy:n koko osakekannan. Contact Center toimipisteet sijaitsevat Tampereella, Pieksämäellä ja Iisalmessa, joissa työskentelee yhteensä 200 asiakaspalvelun ammattilaista. Ina palvelee asiakkaitaan monikanavaisesti 24/7. Tämä tarkoittaa viestintää laadukkaasti niin soittamalla, tekstiviesteillä, sähköpostitse kuin internetissä. Asiakaspalvelu Chat sekä parantaa asiakastyytyväisyyttä että lisää verkkomyyntiä.

Inalla ja Midaksella on yli 400 yritysasiakasta, joista suuri osa on pitkäaikaisia kumppaneita. Inan palveluilla on ISO 9001 -laatusertifikaatti.

Kirjoita vastaus

  • (ei julkaista)

XHTML: Voit käyttää näitä tägejä: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>