"Toimii kuin junan vessa." "Yllättävänkin hyvin." Tervetuloa virtuaalikierrokselle tähän "junaan"!

Vuosittainen Inan asiakastyytyväisyyskysely on valmistunut ja voimme vain todeta, että meillä on ihania asiakkaita! Eikä vain siksi, että on aina hivelevän mukavaa kellua positiivisen palautteen harjalla, vaan myös siksi, että saamme annetun palautteen ansiosta mahdollisuuden kehittää tapaamme toimia ja tehdä yhteistyöstä entistä parempaa. Rakentava palaute on sitä parasta palautetta! sammakko_peukalo

Otteita siitä toiseksi parhaasta palautteesta

  • Hyvä palveluasenne
  • Se mitä halutaan että ina palveluee, palvelee ihan täydellisesti. Olemme erittäin tyytyväisiä. Sen voi vaikka alleviivata. Se mihin tarvitaan niin olette toimineet ihan just sen mukaan.
  •  Henkilökohtainen asiakaspalvelu on todella hyvin hoidettu!
  • Asiakaspalvelijat ovat selkeitä, miellyttäviä ja kohteliaita. Ystävällisyys on erittäin hyvä. Kokonaisuuden vaikeaselkoisuuteen nähden hyvin osataan vastata. Muoto ja toiminnallisuus on hyvä.
  • Pääsääntöisesti ihan OK. Toimii kuin junan vessa.
  • Perusduunissa on onnistuttu, siinä mihin tarvitaan. Onnistumisprosentti on varsin kelvollinen. Yllättävänkin hyvin toimii.
  • Ilahduttavaa kun laittaa muutokset tjsp., kuittaus asiaan tulee tosi tehokkaasti ja ripeästi. Se, että on vain yksi sähköposti mihin laittaa tiedot on hyvä. Homma toimii.
  • Huoltotilausten vastaanotosta paljon ruusuja!

Kenelle voisitte suositella?

  • Kustannustenhallintaa tehostavalle yritykselle
  • Yleensäkin kaikille jotka tarvivat samantyyppistä ratkaisua kun meillä, oman vaihteen ylivuoto, massatekstareita jne.
  • Toisille yhtiöille jotka tekevät kauppaa Suomeen päin.
  • Lääkärikeskuksiin.

Kouluarvosanan keskiarvo 8,5

Asiakastyytyväisyyskysely tehtiin sekä sähköisesti että puhelimitse. Kouluarvosanaksi asiakkaamme antoivat ka. 8,5. joka on nykyasteikossa Wikipedian määritelmän mukaan "Hyvä" (ja siihen puolikas päälle). Inasen oli laskua edelliseen vuoteen (8,65).

Ensi vuoden asiakastyytyväisyyskyselyä kohti mentäessä on siis selkeä tavoite; käydä saadun rakentavan palautteen kimppuun, kehitystoimiin tartutaan reippaasti ja pidämme kiinni laatulupauksestamme. Yhteistyössä kumppaneiden kanssa.

Piipahda virtuaalikierrokselle!

vitual_aula

Käy peremmälle!

Blogissammekin on tullut hehkutettua, että Ina operoi Klingendahlin historiallisissa ja viihtyisissä toimitiloissa. Nyt sinulla on mahdollisuus vituaalipyörähdellä tiloissamme yhdellä klikkauksella (siirry virtuaalimatkailuun tästä).

VirtualTampere on palvelu, jonka tuottaa JJ-Net Group Oy, yritys joka myöskin pitää majapaikkaansa Klingendahlissa. JJ-Net Group Oy on laadukkaiden ja käytännönläheisten dynaamisten verkkopalvelujen toimittaja, joka vastaa VirtualTampereen teknisestä toteutuksesta, ylläpidosta, sisällöntuotannosta ja panoraamakuvauksista.

Asiakaspalveluterveisin,

allekirjoitus_annika

 


Ina Finland Oy on vuonna 1989 perustettu contact center– ja telemarkkinointialan yritys. Kasvatimme osaamistamme ostamalla syyskuussa 2014 Midas Touch Oy:n koko osakekannan. Contact Center toimipisteet sijaitsevat Tampereella, Pieksämäellä ja Iisalmessa, joissa työskentelee yhteensä 200 asiakaspalvelun ammattilaista. Ina palvelee asiakkaitaan monikanavaisesti 24/7. Tämä tarkoittaa viestintää soittamalla, tekstiviesteillä, sähköpostitse ja internetissä. Uusi, voimakkaasti kasvava palvelu. Asiakaspalvelu Chat sekä parantaa asiakastyytyväisyyttä että lisää verkkomyyntiä. Inalla ja Midaksella on yli 400 yritysasiakasta, joista suuri osa on pitkäaikaisia kumppaneita. Inan palveluilla on ISO 9001 -laatusertifikaatti.

Kirjoita vastaus

  • (ei julkaista)

XHTML: Voit käyttää näitä tägejä: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>