Laatu ei ole staattinen tila | Pia Pursiainen, toimitusjohtaja

Laatuajattelun uranuurtajat olivat erimielisiä laatua määritellessään. Joseph Juran määritelmässä on laadulle kolme erilaista prosessia (Juranin laatutrilogia)

  • Laadun suunnittelun lähtökohta on asiakas, sisäinen tai ulkoinen. Asiakastarpeista lähtevä tuotannon ja tuotteiden kehittäminen on oleellista.
  • Laadun parantaminen tarkoittaa kaikkia toimenpiteitä, joiden avulla voidaan asettaa ja saavuttaa uusia laatuun liittyviä tavoitteita. Tavoitteena on uusien parempien ominaisuuksien luominen tuotteisiin.
  • Laadun ohjaus tarkoittaa tuotantoprosessien ohjaamista siten, että prosessi toimii vaatimusten mukaisesti ja asetetut laatutavoitteet saavutetaan. Tavoitteena on virheetön tuotantoprosessi.

Laatu ei ole staattinen tila, joka voidaan saavuttaa ja tämän jälkeen jäädä laakereilla lepäämään. Lähtökohtana on aina asiakas, tämän kuuleminen ja toiminnan kehittäminen vastaamaan (ja mielellään ylittämään) yhdessä asetetut tavoitteet.

Pia kädessään Inspectan myöntämä ISO 9001 -laatusertifikaatti.

Pia kädessään Inspectan myöntämä ISO 9001 -laatusertifikaatti.

ISO 9001 -laatusertifikaatti

"ISO 9001 on maailman tunnetuin standardi ja käytetyin johtamismalli, joka perustuu jatkuvan parantamisen filosofiaan. Siksi standardi toimii erinomaisena työkaluna liiketoiminnan, prosessien (mm. työskentelytavat, päätöksentekomallit ja vastuunjako) ja johtamisen kehittämisessä." 

Näin todetaan Inspectan verkkosivuilla, jossa vielä lisätään, että "sertifikaatti on luotettava todistus, joka osoittaa yrityksen toimivan asiakaslähtöisesti ja järjestelmällisesti laadun kehittämisessä."

Liputamme kotimaisen, korkean laadun puolesta ja olemme valmiita tekemään töitä sen eteen. Inspectan 11.-12.3. suorittamassa ulkoisessa auditoinnissa ei tälläkään kertaa löytynyt toiminnassamme poikkeamia. Tulemme jatkamaan jatkuvan kehityksen tiellä.

Tervetuloa Ina Finlandin kumppaniksi

Kun teillä on tarve ulkoistaa asiakaspalvelu luotettavalle ja kotimaiselle toimijalle, niin olemme palveluksessanne. Voitte ottaa yhteyttä suoraan minuun tai myyntitiimiimme.

SuomalPalvelua_Sin_rgb
Yhteistyöterveisin,
Pia Pursiainen

Pia Pursiainen
Toimitusjohtaja Ina Finland Oy ja Midas Touch Oy
Puh. 044 540 0654
pia.pursiainen@ina.fi

Ina Finland Oy
PL 43 (Pyhäjärvenkatu 5 A, 2.krs)
33211 Tampere
Puh. 010 400 6000 (vaihde)

monikanavaisuus

 

 

 

Ina Finland on myös SoMessa: Facebook Twitter LinkedIn

Ina Finland Oy on vuonna 1989 perustettu contact center- ja telemarkkinointialan yritys. Kasvatimme osaamistamme ostamalla syyskuussa 2014 Midas Touch Oy:n koko osakekannan. Contact Center toimipisteet sijaitsevat Tampereella, Pieksämäellä ja Iisalmessa, joissa työskentelee yhteensä 200 asiakaspalvelun ammattilaista. Ina  palvelee asiakkaitaan monikanavaisesti 24/7. Tämä tarkoittaa viestintää soittamalla, tekstiviesteillä, sähköpostitse ja internetissä. Uusi, voimakkaasti kasvava palvelu Asiakaspalvelu Chat sekä parantaa asiakastyytyväisyyttä että lisää verkkomyyntiä. Inalla ja Midaksella on yli 400 yritysasiakasta, joista suuri osa on pitkäaikaisia kumppaneita. Inan palveluilla on ISO 9001 -laatusertifikaatti.

Kirjoita vastaus

  • (ei julkaista)

XHTML: Voit käyttää näitä tägejä: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>