Ulkoistettu Help Desk -asiakaspalvelu kotimaisella ammattitaidolla | Midas Touch Oy

Help_desk_support_247Meille Help Deskin ulkoistaminen on helppoa ja kustannustehokasta. Midas Touchissa ulkoistettu Help Desk –palvelu toteutetaan asiakkaan omien järjestelmien kautta. Ainoastaan puhelin- ja mahdollisesti sähköpostiliikenne kierrätetään Midaksen puhelinjärjestelmän läpi.

Ulkoista Help Desk hallitusti

Käyttöoikeuksilla voidaan rajata nähtävät asiat koskemaan vain haluttuja tehtäviä. Nämä tehtävät voivat olla esim. työtehtävien läpikäymistä ja niiden siirtoa oikealle asiantuntijalle. Näin asiakaspalvelijat oppivat mitä tehtäviä liikkuu ja voimme siirtyä ratkomaan sovitut tapaukset. Tuloksena asiantuntijoiden työkuorma helpottuu huomattavasti ja samalla meillMidas_helpdesk_ikoniä tietotaito kasvaa.

Help Desk -henkilökunta — kotimaista ammattitaitoa

Meillä on kymmenen ammattitaitoista ja aktiivista ammattilaista palvelemassa Service Desk –tiimissä yrityksiä. Kaikilla meillä on vähintään datanomin tasoinen koulutus, joukossa myös AMK-koulutettuja tietotekniikan insinöörejä.

Help Desk Case #1 — Telewell Oy tekninen tuki

Yhteistyökumppanillemme Telewell oy:lle hoidamme asiakkaiden yhteydenotot, jotka koskevat kotimodeemien käyttöä ja niiden vikatilanteiden selvittämistä. Kotimodeemeilla tarkoitetaan esim. laajakaistalaitteita ADSL, VDSL, 3G, 4G, LTE, WIFI. . Palvelu on tehty asiakkaille käyttäjäystävälliseksi, mikä tarkoittaa sitä, että pärjää hyvin ilman tietotlogo_telewelleknistä osaamista laitteen käyttöön ottamisessa. Me opastamme puhelimen välityksellä ja tarvittaessa otamme yhteyden Teamviewer- ohjelmistolla ja teemme tarvittavat muutokset etäyhteydellä. Telewell tarjoaa näin hyvää asiakaspalvelua, ilman, että Telewellin henkilökuntaa kuormitetaan.

Help Desk Case #2 — FuturSoft Oy

Tarjoamme FuturSoft Oy:lle asiakkaille tukipalvelun, jossa päivitämme asiakkaalle ohjelmaversiot ja autamme laite- ja verkkoympäristöön liittyvissä kysymyksissä. Asennamme ohjelmistot uusille työasemille ja opastamme tietokoneen käytössä. Asennamme varmuuskopioinnit ja siirrämme tietokannat tarvittaessa uudelle työasemalllogo_futursofte tai palvelimelle. Työ tehdään Teamviewer-etähallintaohjelmiston avulla.

Miten voimme olla avuksi?

Haluatko tietää palvelustamme lisää? Me haluamme kuulla sinun tarpeistasi! Ota yhteyttä. Kartoitus on maksuton eikä yhteydenotto sido mihinkään.

Yhteistyöterveisin,

Midas Touch Oy
Janne Savonen / myynti- ja tuotantojohtaja
Puh. 0400 396 700
Sähköposti janne.savonen@midastouch.fi

Peter Lindström / myynti- ja markkinointipäällikkö
Puh. 0400 262 700
Sähköposti peter.lindstrom@midastouch.fi

Referenssit/Help Desk

Futursoft Oy |Telewell Oy | Autovista (Grey-Hen Oy)

 

Kirjoita vastaus

  • (ei julkaista)

XHTML: Voit käyttää näitä tägejä: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>