Voittava joukkue koostuu hyvästä jengistä

Inan henkilökunta esittäytyy petter_eranen2

Mistä laadukas asiakaspalvelu syntyy? Kattavat aukioloajat, monikanavaista asiakaspalvelua, nopea vastausaika? Tottakai, nämä on kaikki tärkeitä asioita, mutta jos viestiin vastaa väärällä jalalla herännyt örkki, jota ei voisi vähempää kiinnostaa, niin siinä meni se laatu. Lopullisen laadun luo osaava ja sitoutunut henkilökunta. Piste.

Kun teidän yrityksenne puolesta vastataan ulkoistetussa contact centerissä on aika vissi merkitys sillä, kuka viestiin vastaa ja millä tavalla. Motivaatio, asenne ja halu kehittyä yhdistettynä positiiviseen meininkiin on aika kiva paketti. Asiantuntemusta väheksymättä.

Saanko esitellä päivän inalaisen - Petter Eränen. Häneltä sopii kysyä montaa asiaa, mutta illan Tappara-Saipa ottelun voittajasta en lähtisi kinaamaan.

Asiakasneuvoja Petter Eränen, 22v

Olen syntyperäinen tamperelainen ja tällä hetkellä pidän majaani Tesomalla. Koulutukseltani olen merkonomi ja valmistumisen jälkeen olen toiminut erinäisissä asiakaspalvelutehtävissä eri yrityksissä. Inalla olen työskennellyt nyt hieman yli vuoden ja kuulun ns. 24/7-tiimin, tarkoittaen että hommia tulee painettua niin aamu, ilta kuin yövuoroissakin. Palvelut ja työtehtävät elävät vuorokauden ajasta riippuen ja päivä- ja yövuorot eroavatkin toisistaan kuin.. noh yö ja päivä 🙂

Vapaa-aika

Olen intohimoinen penkkiurheilija ja lajien suhteen lähes kaikkiruokainen, jääkiekko kuitenkin ensimmäisenä. Suurin intohimoni onkin ehdottomasti Tappara ja kirvessydän on ja pysyy. Hakametsässä käyn seuraamassa Tapparan pelejä, minkä vain suinkin kerkiän ja vieraspelit näkeekin komeasti kotisohvalta.

Tyypillinen työpäiväni

Työpäivän alkamisen ja kotiinlähdön välissä saattaa tulla vastaan lähestulkoon mitä tahansa ja se pitääkin työn mielestäni mielenkiintoisena. Reagoidaan niihin tilanteisiin mitä asiakkaat meille eteen tarjoavat. Itselleni mielekkäimpiä tilanteita ovatkin ne joihin ei ole olemassa heti suoraa vastausta tai toimintatapaa, vaan pääsee tilannetta selvittämään ja etsimään ongelmaan ratkaisua. Niin sitä oppii taas uutta ja on jälleen hieman viksumpi.

Chat-asiakaspalvelu

Oman lisänsä tuo mukaan chat-palvelu, jossa asiakkaat yleensä tulevat suoran ja "nopean" kysymyksen kanssa ja odottavat siihen myös suoran ja nopean vastauksen. Kiireellisimmissä ja tarkempaa selvitystä vaativimmissa asioissa ovat sitten joko sähköpostilla tai puhelimitse yhteydessä.Mielestäni ulossoitossa tärkeintä on iloinen  asenne, sanavalmius ja kuuntelutaito.

Voittava joukkue koostuu hyvästä jengistä

Työporukkana meillä on mahtava ja monipuolinen jengi. On vanhoja konkareita ja uusia tulokkaita, joista saadaankin loistavat kentälliset. Ongelmatilanteissa tukeudumme  toisiimme ja vedämme yhtä köyttä, niin kuin voittavan joukkueen kuuluukin.

Haluatko sinä töihin Inaan?

Jos tunnet, että olet sopiva "tyyppi" ja haluat päästä osaksi Inan aktiivista työporukkaa, niin lähetä hakemuksesi ja ansioluettelo osoitteeseen rekry@ina.fi mahdollisimman pian.

Laita aiheeksi: Asiakasneuvoja.

Lisätietoja:

asiakaspalvelupäällikkö
Katri Puukka

Puh. 044 560 1113 arkisin klo 13 -15. 

Lue tästä lisää asiakasneuvojan työstä.

Kirjoita vastaus

  • (ei julkaista)

XHTML: Voit käyttää näitä tägejä: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>