Puhelunvälityspalvelut pirkanmaalaisella yhteistyöllä

Tampereen Puhelimen ja Ina Finlandin yhteistyö laajenee

Tampereen Puhelin ja Ina Finland syventävät pitkäaikaista yhteistyötään. Yritykset ovat juuri allekirjoittaneet yhteistyösopimuksen, jolla Tampereen Puhelimen palvelutarjonta laajenee jatkossa myös puhelunvälityspalveluihin.
Ina Finlandin tuottama puhelunvälityspalvelu täydentää Tampereen Puhelimen jo entuudestaan kattavaa puheratkaisutarjontaa. Uuden palvelun myötä Tampereen Puhelin voi tarjota pk-yrityksille kaikki ratkaisut samalta luukulta.
Haluamme tarjota asiakkaillemme kokonaisvaltaisia palveluratkaisuja. Mobiilipalvelut, vaihderatkaisut ja uusi puhelunvälityspalvelu palvelevat sekä yrittäjiä että isompia yrityksiä", kertoo Tampereen Puhelimen toimitusjohtaja Harri Halminen.
Ulkoistettu puhelunvälityspalvelu välittää puhelut sopimuksen mukaan tai vastaanottajalle jätetään soittopyyntö. Palvelun avulla vapautuu aikaa keskittyä varsinaiseen työhön ilman, että yritykseen soittava asiakas jäisi palvelutta. Asiakaspalvelu on myös kilpailuvaltti, ja Ina tarjoaakin palvelua suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi vuoden jokaisena päivänä, 24/7.
"Ulkoistamalla puhelunvälityspalvelun Inaan yritys saa laadukkaan ja henkilökohtaisen puhelunvälityspalvelun lisäksi laajennettua asiakaspalvelua tarvittaessa vaikka ympärivuorokautiseksi. Palvelullamme haluamme säästää yrittäjän kallista aikaa", sanoo Ina Finlandin toimitusjohtaja Pia Pursiainen.

Lisätietoja:

Toimitusjohtaja Harri Halminen, Tampereen Puhelin Oy, puh. 050 557 2260,
harri.halminen(at)tampereenpuhelin.fi

Toimitusjohtaja Pia Pursiainen, Ina Finland Oy, puh. 044 540 0654,
pia.pursiainen(at)ina.fi


Tampereen Puhelin on vuonna 2003 perustettu paikallinen tietoliikenne- ja ratkaisutalo. Asiakkaita on yli 25 000, ja vuoden 2013 liikevaihto oli noin 10,6 miljoonaa euroa. Henkilöstöä Tampereen Puhelimessa on vajaa 50. Tarjoamme laajakaista- ja mobiilituotteita, kaapeli-tv-palveluita sekä erilaisia yritysratkaisuja, yritysten tietoinfrastruktuuriaja erilaisia tukipalveluita.
Lisätietoja: www.tampereenpuhelin.fi

Ina Finland on 25 vuotta toiminut Pirkanmaalla, Tampereen Klingendahlissa. Palvelemme 24/7.
Perinteinen Contact Center on vain osa Inaa. Tuotamme asiakaspalvelua laadukkaasti ja monikanavaisesti. Tämä tarkoittaa käytännössä, että hoidamme viestinnän niin soittamalla, tekstiviesteillä, sähköpostilla kuin internetissä. Palvelutarjontamme on laaja aina puhelunvälityksestä asiantuntijapalveluun. Inalla on noin 200  yritysasiakasta, joista suuri osa on pitkäaikaisia kumppaneita sekä yksityiseltä että julkiselta sektorilta.
Lisätietoja palvelusta: Puhelunvälityspalvelusta
Lisätietoja Inasta: Ina lyhyesti

Kirjoita vastaus

  • (ei julkaista)

XHTML: Voit käyttää näitä tägejä: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>