JEE! Pizza-perjantai! Piste fi.

Herkullinen yhdistelmä: Pizza-online.fi ja Ina Finland

Perjantai-pitsa kotiin tai töihin kannettuna vain parilla klikkauksella. Toimii! pizzaonline

Miten Tamperelaisen CallCenterin kanssa yhteistyö alkoi? Miia Vento, SLM Finland Oy / Pizza-online.fi:stä kertoo miksi kumppanuus oli yksi avain Pizza-online.fi:n menestystarinaan:

"Vaihtoehtoja tutkittuamme päädyimme neuvottelemaan sopimuksesta Ina Finland Oy:n kanssa. Kaikkien osapuolten onneksi sopimukseen päädyttiin ja huhtikuussa 2010 päivystys kuittaamattomista tilauksista siirtyi Inalle. Keveimmin mielin, ja kieltämättä myös hartioin, oli aika lähteä miettimään kehitysmahdollisuuksia loistavaksi todetun yhteistyökumppanin kanssa. Hyvin nopealla aikataululla Ina alkoi ylläpitää myös asiakaspalvelua yhteistyökumppaniravintoloillemme toimiston aukioloaikojen ulkopuolella."

Ina Finlandin asiakaspalvelijat hoitavat asiakkuuksia 24/7 yrityksen toimialasta, koosta ja paikkakunnasta riippumatta.

Laadukasta asiakaspalvelua 24/7

"Yhteistyömme Inan kanssa jatkuu ja kehittyy. Inasta on tullut yksi meistä, he pystyvät hoitamaan niin kiirepiikkimme, kesälomamme kuin äkilliset sairastumisetkin. Meillä Pizza-onlinessa laadukas ja tehokas asiakaspalvelu on kunnia-asia ja tässä kohtaa arvomme ovat kohdanneet Inan kanssa täysin. Heidän mukaantulonsa on auttanut meitä pyörittämään laadukasta asiakaspalvelua 24/7. Tämän ansiosta pizza-online.fi:n asiakkailla on mahdollisuus saada vastauksia kysymyksiinsä entistäkin nopeammin. Miia Vento jatkaa.

Pizza-online.fi - joko tunnet palvelun?

Miia valoittaa, miten nerokas idea pitsan tarjoamisesta verkon kautta syntyi: ”Pizza-online.fi on kahden innovatiivisen nuoren kädenjälki, jonka tarina alkaa vuodesta 2007. Nämä herrasmiehet päättivät helpottaa pikaruoan tilaamista radikaalisti. ’Autotalliprojektista’ kasvoi Suomen suurin pikaruoan online-tilauskanava. Vuonna 2013 Pizza-onlinesta löytyy yli 630 ravintolaa ja palvelulla on yli 300 000 rekisteröitynyttä käyttäjää ympäri Suomen.

Pizza-online.fi:n toimintaa pyöritettiin pienellä ydinporukalla, työntekijöitä yrityksellä oli viisi. Ravintoloiden kuittaamattomia online-tilauksia päivystettiin aamusta iltaan yrityksen omien työntekijöiden kesken. Vuonna 2010 omat hartiavoimat loppuivat ja päivystyksen ulkoistamisen akuutti tarve kasvoi."

Saammeko palvella teidän asiakkaitanne?

Ota yhteyttä. Meidän tehtävämme on asiakkaiden palveleminen niin puhelimitse, sähköpostitse kuin netissä. Tervetuloa palveltavaksi.

————————

uusisuomi_b2b_noppa

Katso Ina Finlandin menestystarinat tästä ja kaikki CallCenter -palvelut tästä.
Ota yhteyttä. Meillä on moderni CallCenter ja henkilöstöresurssit asiakaspalvelun ulkoistamiseen.

Tiina Jeromaa
puh. 044 752 2075, tiina.jeromaa@ina.fi

SuomalPalvelua_Sin_rgb
Ina Finland Oy
Pyhäjärvenkatu 5 A, 2.kerros
33200 Tampere

 

 

Kirjoita vastaus

  • (ei julkaista)

XHTML: Voit käyttää näitä tägejä: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>