Miksi teillä on verkkosivut? Ellet tiedä, niin kannattaa lukea tämä.

Chat-asiakaspalvelu lisää ymmärrystä niin asiakkaasta kuin omasta yrityksestäsi

Jätätkö yritykseenne tulevan vieraan aulaan oman onnensa nojaan? Tulisiko mieleen olla kysymättä "voinko palvella" kivijalkamyymälään saapuvalta asiakkaalta?

Verkkosivuille tullut kävijä on sivuillasi jostain syystä. Voit omalla aktiivisuudellasi vaikuttaa siihen onko hän lähtiessään edelleen pelkkä kävijä vai tyytyväinen asiakas. Chat-asiakaspalvelulla voit ohjata kävijää haluamaasi päämäärään ja samalla saat suoraa palautetta yrityksestäsi, palveluistasi, tuotteistasi ja myös verkkosivuistasi. Tätä suoraa palautetta et ilman chat-palvelua saa. Kynnys keskustella reaaliajassa Chatissa on selvästi matalampi kuin soittaa yritykseen.

chat-asiakaspalvelu

Chat-opas käytössäsi, ole hyvä

Chat-palvelun tavoitteena voi olla suora lisämyynti, myyntiliidien kerääminen tai asiakaspalvelun laajentaminen verkkoon. Mikä on teille oikea tavoite? Mitä on hyvä ottaa huomioon ennen palvelun käyttöönottoa? Olemme koonneet oppaan, jossa saat vastauksia kysymyksiin. Ja ellei oppaasta löydy riittävästi tietoa, niin ota ihmeessä meihin yhteyttä! Vastaamme mielellämme. Vaikka Chatin kautta (24/7).

Pääset lukemaan "Kävijästä asiakas Chat-asiakaspalvelulla" -oppaan tästä. Opas on maksuton.

Ina Finland Oy yhteystiedot

Tiina Jeromaa
myyntipäällikkö
puh. 044 752 2075
tiina.jeromaa@ina.fi

Vaihde 010 400 6001
myynti@ina.fi

Lue meistä lisää: Ina Finland Oy lyhyesti
Referenssit: palvelemme mm. näitä yrityksiä

Kirjoita vastaus

  • (ei julkaista)

XHTML: Voit käyttää näitä tägejä: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>