Osallistu ja voita Vuoden Ravistaja -matka!

asiakaspalvelua vai Asiakaspalvelua?

Meistä jokainen, paitsi Linkola, on kuluttaja. Miten sinä kuluttajana haluat palvelua saada? Arvostatko henkilökohtaista puhelinpalvelua vai verkossa nopeasti saatavaa Chat-palvelua? Kumpi on Asiakaspalvelussa tärkeämpää ystävällisyys vai nopeus? Jaa, molempiako ei voi saada?

Ina tutkii & kehittää Asiakaspalvelua

Ina vastaa satojen yritysten Asiakaspalvelusta verkossa, puhelimessa, sähköpostissa (katso tarkemmin Inan ContactCenter-palvelut). Uusimman kyselyn JA arvonnan, jihuu, avulla pyrimme kehittämään Asiakaspalvelua vastaamaan Asiakkaiden toiveita nyt ja tulevaisuudessa. Mielestämme loppuasiakkaan (= sinun) tyytyväisyys ja erinomainen Asiakaskokemus pitää olla kaikessa tekemisessä tavoitteena. Meidän yrityskumppanimme on tyytyväinen, kun hänen Asiakkaansa ovat sitä myös.

Osallistu kyselyyn ja voita Vuoden Ravistaja -matka ravistaja_koira

Klikkaa tästä, vastaa lyhyeen kyselyyn ja olet mukana Vuoden Ravistaja -matka-arvonnassa. Ja mikä ihmeen Vuoden Ravistaja-matka? Lukaisehan tästä.

Ina Finland Oy – Kumppanisi asiakaspalvelussa.

Puh. 040 193 1096 / Jukka Reunavuori
jukka.reunavuori@ina.fi
tai
Puh. 044 752 2075 / Tiina Jeromaa
tiina.jeromaa@ina.fi

Pyhäjärvenkatu 5 A, 2.kerros
33200 Tampere

Kirjoita vastaus

  • (ei julkaista)

XHTML: Voit käyttää näitä tägejä: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>