"Ei meidän duunia osaa kukaan muu hoitaa."

CallCenter apuna asiakaspalvelussa

Onko niin, ettei kukaan pysty vastaamaan juuri teidän tomialanne kysymyksiin kuin te itse? Entä vaihteeseen tulevan liikenteen uudelleenohjaus oikealle henkilölle - voisiko sen tehdä joku toinen ja teille jäisi aikaa keksittyä vaativampiin työtehtäviin? Mikä on tärkeintä teidän yrityksenne asiakaspalvelussa? Se, että asiakkaan saama palvelu on asiallista? Vastauksen kysymykseen saa nopeasti? Onko asiakaspalvelijan kielitaidolla oleellinen merkitys? Hinta? Palveluajat? Teknologia?

Lataa maksuton opas

"10 ideaa CallCenterin valintaan" on maksuton opas, joka on koottu helpottamaan ulkoistamiseen liittyvissä kysymyksissä. Opas toimii hyvänä muistilistana, kun yrityksessänne on ajankohtaista tehostaa tai laajentaa asiakaspalvelua tai puntaroitte onko ulkoistaminen kustannustehokas ratkaisu. Vaikkei ulkoistamiseen päädytäkään voi opas olla hyvänä muistutuksena siitä, minkälaisen kuvan haluatte yrityksestänne antaa.
Onko yrityksessänne tärkeintä, että asiakas saa kontaktin ja hänelle vastataan puhelinvaihteeseen esim. yötäpäivää vai haluatteko tarjota syvempää asiakaspalvelua?

Lataa maksuton opas "10 ideaa CallCenterin valintaan" tästä.

Ina Finland Oy - Kumppanisi asiakaspalvelussa.

Puh. 044 752 2075 / Tiina Jeromaa
tiina.jeromaa@ina.fi
tai
Puh. 040 193 1096 / Jukka Reunavuori
jukka.reunavuori@ina.fi

Pyhäjärvenkatu 5 A, 2.kerros
33200 Tampere

 

Kirjoita vastaus

  • (ei julkaista)

XHTML: Voit käyttää näitä tägejä: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>