Chat-palvelulla lisää myyntiä ja tyytyväisiä asiakkaita

Chat-palvelu avaimet käteen

Ina Finland ja Giosg.com Oy yhdistävät vahvuutensa niin, että Giosgin chat-teknologia ja Inan henkilöstöresurssit on nyt saatavissa kätevästi paketoituna ja käyttöön otettavissa avaimet käteen –periaatteella. Tämä tarkoittaa käytännössäChat-palvelu sitä, että esim. verkkokauppias saa tutkitusti myyntiä lisäävän chat-ikkunan + henkilökohtaisen asiakaspalvelijan helposti yhdestä ja samasta paikasta, Ina Finlandista.
Olipa tavoitteena lisätä ostoskorin loppusummaa tai myyntiliidien saanti, asiakaspalvelun nopeuttaminen tai mikä verkkosivujenne päätavoite onkaan. Chat-palvelun tavoitteista ja asiakaspalvelijan antamasta palvelun sisällöstä voimme sopia jokaisen yrityksen tarpeen mukaan. Chat-ikkunan ulkoasu on muokattavissa toiveittenne mukaan ja ikkunan lisäys verkkosivuillenne vie noin 10 min.

Chat-palvelua 24/7

Olemme innoissamme alkavasta yhteistyöstä. Chat-palvelu laajentaa erinomaisesti nykyistä palvelutarjontaamme ja auttaa meitä vastaamaan paremmin tämän päivän asiakaspalvelun tarpeisiin. Giosgin chat-ratkaisulla voimme jatkossa tarjota henkilökohtaista palvelua yritysten verkkosivuilla ja verkkokaupoissa 24/7”, kertoo Ina Finlandin toimitusjohtaja Pia Pursiainen.

Giosg.com toi oman chat-ratkaisunsa markkinoille vuonna 2012, minkä jälkeen teknologiaa on kehitetty jatkuvasti eteenpäin. Alusta asti Giosg.com on kehittänyt chat-ratkaisuaan myynnin ja asiakaspalvelun lähtökohdista. Chat-ratkaisun tavoitteena on tehostaa asiakaspalvelua ja luoda parempia asiakaskokemuksia verkossa.

Korostamme käyttäjäystävällisyyttä kaikissa ratkaisuissamme. Chat-ratkaisullamme on helppo palvella useaa asiakasta samanaikaisesti ja tarjota proaktiivisesti apua asiakkaille. Reaaliaikaisella palvelulla voidaan vastata nopeasti asiakkaiden kysymyksiin ja parantaa sitä kautta asiakastyytyväisyyttä. Välitön apu vähentää myös selvästi kyselyitä sähköpostin ja puhelimen kautta, mikä tuo palvelutehokkuutta yrityksille”, selostaa Giosg.com:n myyntijohtaja Immo Salonen.

Chat-palvelun käyttöönotto on helppoa

Ina tarjoaa suomenkielistä Chat-palvelua useille eri toimialoille. Yritykset voivat ostaa Chat-palvelun yksittäisenä palveluna tai yhdistää sen osaksi muita Ina Finlandin tarjoamia asiakaspalveluita. Käyttöönotto on vaivatonta ja vaatii asiakkaalta käytännössä vain Internet-yhteyden ja selaimen.

Kysy palvelusta:

Ina Finland Oy

Pia Pursiainen
Puh. 044 540 0654
pia.pursiainen@ina.fi

Giosg.com Oy

Immo Salonen
Puh. 044 505 1182
immo@giosg.com

Kirjoita vastaus

  • (ei julkaista)

XHTML: Voit käyttää näitä tägejä: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>